به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 خرداد 95 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-25
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,881
    سطح
    25
    Points: 1,881, Level: 25
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 26 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از توجه و راهنمایی شما دوستان
    اختیار زندگی بنده به دست دیگران نیست، بلکه به نظر متاثر از بقیه شده! امتیازهایی که دادم از 5 بوده. به نظر خودم شرایط مناسبی برای ازدواجم هست. اما وقتی همچین امتیازهایی، یا از 100 مثلا امتیاز بالایی را می‌دهم، بقیه یکجوری رفتار می‌کنند که انگار از روی احساسات دارم تصمیم می‌گیرم. اینکه نظر بقیه مهم شده، بخاطر مسولیت نپذیرفتن پدرم است. پدرم گفته من مثل بقیه مهمان‌ها، اگر دعوتم کنی می‌آیم و گفته دایی‌ام برای خواستگاری همراهم باشد. برای همین، نظر دیگران مهم شد چون حداقل یک بزرگتر باید همراه من باشد. پدرم خیلی مغرور است و نظرش را به راحتی نمیشه تغییر داد. من دوست دارم بدون در نظر گرفتن مسائل عاطفی و احساسی تصمیم بگیرم، چون خوشبختی این دختر برام خیلی مهم است. برای مثال، پدرم عادت ندارد اشتباه‌های ما را ببخشد، البته در این مورد هم صجبت کردیم و دختر مورد علاقه‌ام گفته که بخاطر زندگی مون سکوت می‌کنه ولی نمیدونم تا چه انداره می‌تونه واقعا تحمل کنه. نمی‌خوام بخاطر مسائلی از این دختر جدا شم که بعدا اگر با یک دختر دیگر آشنا شدم که مثلا سطح مالی بالایی داشتم، دیگه از این دخترها خوشم نیاد و بگویم چیز مهم اضافه‌تری نسبت به دختر مورد علاقه‌ام ندارد. چیزی که باعث شده که کوتاه نیایم و این مساله تا به اینجا ادامه پیدا کند این است که می‌خواهم از همین اول، به همه بگویم که حد و حدود خودتون را در دخالت در زندگی من رعایت کنید. اما ترسیدم که نکند هر کدوم از ما نکند از روی احساس تصمیم گرفته باشیم.

  2. 3 کاربر از پست مفید mdgh تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (جمعه 25 بهمن 92), khaleghezey (شنبه 26 بهمن 92), toojih (جمعه 25 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نارضایتی خانواده-بیکاری
    توسط پپسی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 20 تیر 94, 22:08
  2. افسردگی و بی مسئولیتی همسرم
    توسط springlife در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 آبان 91, 23:13
  3. اجبار برای ازدواج مجدد و نارضایتی من
    توسط gole kaghazi در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 مرداد 91, 20:41
  4. نارضایتی شوهر از خوابیدن بچه در اتاقمان
    توسط شهناز پ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 دی 86, 17:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.