به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 دی 93 [ 02:58]
    تاریخ عضویت
    1392-11-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    712
    سطح
    14
    Points: 712, Level: 14
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 13 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    توی رابطه های دوستی بین دختر و پسر هیچگونه تعهدی وجود نداره وقتی تعهدی بوجود میاد که ازدواج کردین اونوقت پشتش مسولیت هایی برای جفتتون توی زندگشی مشترک درست میشه.
    پس نه شما نه ایشون تعهد و مسولیتی نسبت بهم ندارین.
    سلام دوست عزیز اینطوری هم شاید بشه گفت. ولی من فکر میکنم به من تعهد داشت. نسبت به قولی که به من داد، نسبت به زندگی من تعهد داشت.

    هشت سال زمان کمی نیست توی سن کم همه ما تجربه کردین این رابطه ها رو میتونم بجرات بگم توی این تالار شاید به تعداد انگشت های دست هم نباشن که نتیجه خوبی گرفته باشن از این رابطه های احساسی. مشکل اینه سن کم احساساتی تصمیم میگیریم بجای عقلانی تصمیم گرفتن.

    شما از ایشون واسه خودت بت ساختی.حالا هم فروریختی اون بتی که ساخته بودی.پسرا توی سن پایین خیلی کارا میکنن که بعدا بزرگ بشن بعضی هاشون باهاشون میمونه و بعضی هاشم نه
    بله درسته ولی نباید به من دروغ میگفت. باید همون چیزی که بود رو به من نشون میداد.

    فکر نکنم فقط ایشون توی این مشکلی که بینتون پیش اومده مقصر باشن شما هم کم مقصر نبودین.

    دخترا شاید همسن پسرا باشن ولی درک و فهم شعورشون زودتر رشد میکنه واسه همینه زودتر به سن تکلیف میرسن.

    اگه آبجی خودمم بودی همینو بهت میگفتم ظالمانست ولی ببخشید ( از آمپول زدن متنفرم در حد مرگ حاضرم توی خونه بیوفتم ولی آمپول نزنم دیسک کمر دارم سالی یکبار حداقل میوفتم خداوکیلی همون اول برمم خوب میسم ولی چون از آمپول میترسم نمیرم تا مگه اینکه مجبور بشم چهارزانو توی خونه راه برم و از درد بخودم بپیچم) 30 سالمم هست خانومم که از خودم بدتره

    بیخیالش شو خواهر من کلا بیخیالش خطش بزن میدونن که بدونن همه شما یکم فکر کنم زندگی مشترک رو شوخی تصور کردی یا خاله بازیه فکر میکنی امروز ازدواج کنین فردا فوقش جدا یمشین مثل پیرن به تنت نیومد بری پس بدی نه خواهر من از این خبرا نیست بشین خوب فکر کن خیلی خیلی خیلی خوب فکر کن
    نه به خدا اینطوری فکر نمیکنم و شوخی نمیگیرم.

    خدارو شکر چیز یکه لازم بود رو گفتم فردا برگردین چیزی بنویسین حداقلش اینه عذاب وجدان ندارم
    ممنونم از راهنماییتون دوست عزیز

    روز خوش بانو

    ببخشید قبل رفتن اینو رک و راست میگم:
    بین شما و ایشون آیا رابطه جنسی کاملی برقرار شده که نمیتونین ازشون جدا بشین؟یا مشکل دیگه ای بوجود اومده ؟

    خواهشا کامل توضیح بدین تا دوستا بهتر بتونن راهنماییتون کنن

    ای خدا آخه چطوری بگم. واقعا روم نمیشه و از خودم شرمنده ام. کامل نه ولی بوده. با کسی هم به همین دلیل نمیتونم ازدواج کنم چون اولا دیگه به کسی اطمینان ندارم دوما خودم آدمی نیستم که با کسی زندگی رو شروع کنم و بهش این مورد و گذشته م رو نگم. اگر هم بگم کسی قبول نمیکنه پس کلا به ازدواج با کس دیگه فکر نمیکنم.

    - - - Updated - - -

    دوستان عزیز ممنونم از راهنماییتون. من 23 سالمه. تو این سن که سن ازدواج هست تازه فهمیدم هشت سال از وقت و انرژیم رو الکی پای کسی هدر کردم. چند سال که طول میکشه این موضوع و آسیب هاش رو پشت سر بذارم. بعد از اون هم اصلا معلوم نیست دیگه بتونم به کسی اطمینان کنم یا نه. در آخر هم حتی اگر ازدواج هم بکنم باز زندگی زناشویی موفقی نخواهم داشت. یعنی به همین راحتی زندگیم خراب شد ؟
    من ارشد دارم میخونم. میشه زندگیم رو کلا صرف درس و فعالیت های دیگه بکنم و به ازدواج و تشکیل زندگی فکر نکنم ؟ به خونواده ام و دوستان و آشنایان چی بگم آخه ؟ ای خدا فقط تقصیر خودمه :((((

  2. 3 کاربر از پست مفید عسل69 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 26 بهمن 92), ستیلا (جمعه 25 بهمن 92), شیدا. (جمعه 25 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دادگاه های شلوغ خانواده و بررسی وضعیت طلاق
    توسط naghmeh.zri در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 فروردین 97, 15:01
  2. اونقدر همسرم دروغ گفته که به هیچ وجه بهش اعتماد ندارم
    توسط Sonia.hm در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آذر 94, 14:39
  3. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 آبان 94, 09:48
  4. به کسی که دروغ میگه چطور کمک کنیم؟!!
    توسط tasmim در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: جمعه 18 فروردین 91, 02:39
  5. کاهش سن بلوغ جنسی در ایران و دلایل آن
    توسط baran.68 در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آذر 88, 09:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.