نقل قول نوشته اصلی توسط داریوش 1374 نمایش پست ها
عشق من با یه نگاه ساده شروع شد. متوجه شدم که اون منو زیر نظر داره . فک کردم احساس دیگه ای نسبت بهم داره به خاطر همین هر روز عاشقترش شدم . تا اینکه فهمیدم اون من دوس نداره. ولی بعدا تغییر کرد و الان رابطمون خیلی خوبه ولی من به اخر این کار اعتماد ندارم ولی ادامه میدم.
قرار هم نیست کار خاصی براش بکنم.
پسر گل اینایی که شما گفتی هیچ کدوم جواب سوالای من نبودا!!من که نپرسیدم از دید اون دختر خودتو چی دیدی من گفتم اون دختر رو از دید خودت شرح بده!
تا وقتی خودت این حس درون خودتو نشناسی که نمیشه کمکت کرد!
الان اینکه میگی بهش اطمینان کرد،این اطمینان رو برای چی میخوای؟یعنی اگه این دختر مورد اطمینان نباشه چه اتفاقایی میتونه بیفته؟