پسر گل اینایی که شما گفتی هیچ کدوم جواب سوالای من نبودا!!من که نپرسیدم از دید اون دختر خودتو چی دیدی من گفتم اون دختر رو از دید خودت شرح بده!
تا وقتی خودت این حس درون خودتو نشناسی که نمیشه کمکت کرد!
الان اینکه میگی بهش اطمینان کرد،این اطمینان رو برای چی میخوای؟یعنی اگه این دختر مورد اطمینان نباشه چه اتفاقایی میتونه بیفته؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)