میفههمت ولی یه کم ذهنتو خلوت کن
ضمنا امروز یه نوشته خوندم از فرشته مهربان گفته بود: اگه در دنیای مجازی نتونی احساس محور نباشی و دنبال احساساتت باشی بدون حتی اگه در دنیای واقعی محکم هستی اون محکم بودنت الکیه .. در واقع احساساتتو با مغزت کنترل نکردی بلکه سرکوبشون کردی
چیزی هم که سرکوب شه یه جایی بدتر میزنه بیرون
اینو مطمئنم چون سرم میاد
الکی ادم هی میخواد خوب باشه حتی درونشم اوکی باشه .. بعد چون زیادی همه چیزو درست میخواد و این ملاک درست بودن هم یه چیزیه که خودش تعریف کرده، اونوقت ضربه میخوره یا از غرایز و طبیعت خودش یا از محیط پر از عیب و ایراد بیرون
کمالگرایی پدر ادمو در میاره
مطمئن باش سرسخت ترین خانومها و اقایون هم درونشون از این دست احساسات تو دارن
شک نداشته باش
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)