اولا سلام اسکارلت عزیز کجا بودی نبودی؟ من همش فکر میکردم چقد بده دیگه تو شارلوت خبری ازتون نیست؟؟؟؟
بابا بیخیال منم اینطوریم در ظاهر محکم ولی در باطن شکننده و حساس
منم در حرف میگم دنبال شوهر نباش و حتی در درون خودت ضعیف نباش و نذار یه خیال واست مهم بشه.. اما بالاخره دختریم یه وقتایی از دستمون در میره اصن بابا جون ادم که هستیم؟ خوب احساس داریم احساسات دخترونه
بعدشم شم زنانه محاله اشتباه کنه مطمئن باش حست درست بوده اما لابد یه چیزی شده یا اصلا شاید در روزهای اینده اقدام کردن اونوقت میگی الکی خودخوری کردم
اسکارلت کمالگرا نباش نخواه که بی عیب باشی مگه ماشینی که حالا چند ساعت تو یه روز فکرت مشغول شد گناه که نکردی
بخوایم نخوایم این حس هم در پسرا هست هم در دخترا
الکی نباید باهاش مبارزه کرد اگه عیب بود خدا خلقش نمیکرد
![]()













علاقه مندی ها (Bookmarks)