با سلام
شما از سال 89 عضو تالار هستید و قطعاً تاپیکهای زیادی را از نظر گذرانده اید و استراتژی و نگاه کارشناسی همدردی را در مورد این روابط می دانید . جهت یاد آوری می گویم :
اگر هدف ازدواج هست ، این رابطه مخل آن است و باید رسمی شود و خواستگاری صورت پذیرید . اگر دوستی هست که با خواندن لینک زیر می توانید بفهمید که رابطه شما در سطح موجه نیست و اشتباه هست و توصیه همدردی بر قطع این رابطه هست :
سطوح ارتباط دختر و پسر
و در اینجا هم کسی به شما جهت تداوم و تقویت این دوستی مشاوره نخواهد داد لذا تاپیک قفل می شود









علاقه مندی ها (Bookmarks)