خدارو شکر این موضوع هم به خوبی و خوشی ( البته عروسی میشد که بهتر تر بود) به سرانجام رسید.
فرشته اردیبهشت عزیز برات آرزوی خوشبختی دارم.
مدیر جان زحمت قفلشو بکش.![]()
تشکرشده 793 در 374 پست
خدارو شکر این موضوع هم به خوبی و خوشی ( البته عروسی میشد که بهتر تر بود) به سرانجام رسید.
فرشته اردیبهشت عزیز برات آرزوی خوشبختی دارم.
مدیر جان زحمت قفلشو بکش.![]()
khaleghezey (یکشنبه 20 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 20 بهمن 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)