به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 92 [ 12:04]
    تاریخ عضویت
    1392-10-07
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    254
    سطح
    5
    Points: 254, Level: 5
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 29 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزيزم
    من ميفهم چي ميگى
    تو دوستش ندارى نميخوايش و دلت تنگ نميشه چون
    اون دوست داره ميخوادت و دلتش برات تنگ ميشه
    تو دوسش ندارى
    چون اون با اين همه بى علاقگيت دوستت داره
    مشكل از ماست تا دلمون از يه چيزى حسابى گرم ميشه دلمونو ميزنه دنبال بهترشيم
    جونى عزيزم بهتر همين شوهرت و بس ... تو اين دنيا هيكس بى عيب نيست اون كسي كه از دور واسه تو جذاب و فوق العاده س ممكن ايرادهايي داشته باشه كه تو زندگى زناشويي بدترين باشه شوهرتو كه عاشقونه دوستت داره رو دوست داشته باش و به اين فكر كن اگه يه روز اون تورو نخواست چى ايا دلت طاقت مياره

  2. 2 کاربر از پست مفید khaste1 تشکرکرده اند .

    capitan (پنجشنبه 01 اسفند 92), شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 97 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    6,479
    سطح
    52
    Points: 6,479, Level: 52
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    830

    تشکرشده 901 در 185 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    37
    Array
    راستش اين روزها خيلي كسل اوره...كلاس زباني كه ميرفتم تموم شد.تو امتحانش قبول شدم و دوباره برگشتم به دوران الافي...مادرشوهرم فقط منتظر بود كه من كلاس زبانم تموم بشه كه بره مسافرت پيش شوهر عزيزش و من مسووليت خونه بزرگ خالم بايد به دوش ميگرفتم.اصلا از خالم هيچ حرف قشنگي نشنيدم.كه مثلا من ديگه به تو اعتماد يا يك چيزي كه به دلم بشينه.فقط مراقب بچه ها باش حواست باشه اين درس بخونه.بگذار دخترم خوب غذا بخوره.در عوض پدرشوهرم چه قدر خوب به من روحيه داد كه من ديگه به تو اعتماد دارم و تو ديگه زن اين خونه هستي و حق داري هر كاري كه دلت بخواد بكني.
    و حالا من تو اين خونه ٣طبقه ،بدون شوهرم،بدون انگيزه دارم روزها رو پشت سر هم ميگذرونم.اين وضعيت تا ٢ ماه
    ادامه داره.منو بگو خوشحال بودم دو هفته خونه خودم بودم.ولي الان...
    شايد باررتون نشه اولين روز كه رفت.همش استرس داشتم كه خونه تميز باشه ظرفا شسته بشه.انگار كه قراره بياد چكم كنه.يكي از مشكلاتم كه باعث ميشه دوست داشته باشم برم پيش مادرشوهرم همينه.همش بهم گير ميده تو كارهاي خونه.من وقتي اونجان همش استرس دارم كه همه چيز خوب پيش بره.
    حالا كه خالم رفته ارامش بيشتري دارم.ولي من كلي برنامه داشتم واسه بعد از كلاس كه كار كنم .زبانم رو بهتر كنم.ادم اكتيف تري بشم تا بلكه روحيم بهتر بشه ولي داره بدتر ميشه.
    چون
    من و برادر شوهرم بيشتر با هميم.از اين كه حس مي كنم تو چشمم اون جذاب تره اذيت ميشم.از اين كه ميبينم شوهرم اصلا به خودش نميرسه حرص ميخورم.از اين كه روز ولنتاين يك شاخه گل هديه نگرفتم و خواهر١٣ سالش دعواش ميكر كه چه شوهري هستي بيچاره دختر خالم كه شوهرش اينطوريه،بغضم مي گيره.
    من خسته شدم خسته خسته خسته....فكر نكنم راهي باشه بايد با همين بدبختيم بسوزم و بسازم....

    - - - Updated - - -

    ببخشيد كه اشتباه املايي زياد دارم چون با گوشي تايپ ميكنم امكان ويرايش برام سخته.
    تو پايگراف سوم اشتباه نوشتم.يكي از دلايلي كه باعث ميشه دوست نداشته باشم برم خونه خالم.
    خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
    با انگشتان
    مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 شهریور 93 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1392-9-23
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    657
    سطح
    13
    Points: 657, Level: 13
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جرا مگه نکات بد داره؟
    اگه نمیخواستی جرا قبولش کردی!!!!
    کسه دیگه ای بود تو زندگیت قبول کردی اینو؟

    - - - Updated - - -

    به این زودی که به نتیجه نمیرسی
    گناه داره با یک امیدی اومده برات

    - - - Updated - - -

    خیلی بچه گونه داری حرف میزنی
    تو خودت براش چی گرفتی؟
    وقتی هیچ محبتی نمیبینه ازت جه توقعی داری


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من عمدا به دیگران توهین میکنم چون دیگران رو دوست دارم میشه کمکم کنید.
    توسط زندگی خوب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 تیر 96, 00:10
  2. اگه جای من باشید...اگر دوست همسر جلو ماشین بشینه بهتون بر نمیخوره؟
    توسط دخترآفتاب در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 آذر 93, 12:14
  3. چه کمکی می تونم به خواهرم بکنم؟ (علاقه خواهرم به دوست قدیمیش بعد از ازدواج)
    توسط صحرا ........ در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 آذر 91, 00:47
  4. من مجبورم كه از تالار برم ،همتون رو دوست دارم
    توسط حنان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 فروردین 88, 10:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.