به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط neda94 نمایش پست ها
    مرسی از توجهت .....توضیح این که ذهنم درگیرش شده و نمیدونم چی کار کنم. عین بچه های دبیرستانی شدم .سر کلاس نشستم و گوش نمیدم که استاد چی میگه . اتصلا نمی تونم تمرکز کنم و بدتر از همه نمی تونم درس بخونم. ..
    ببین عزیزم یه چیزی رو بهت میگم چون منم خودم دخترم و دانشجو و درک میکنم چی میگید .امروز رفته بودم دانشگاه .الان دو ترم هست یکی از دانشجوها هروقت منو میبینه دست و پاشو گم میکنه و به بهونه های الکی میاد سلام میده(البته من خیلی رسمی فقط یکبار جوابشو دادم اونم به خاطر اینکه بی ادبی نباشه) درسی رو که هنوز نگرفته میاد جزومو ازم میگیره یا اینکه جلو من بلند میشه اما من خیلی خبره تر از اون هستم .میدونی منم برام خیلی جالب شده که چرا اینقدر حواسش بهم هست .حتی سر کلاس ترم پیش متوجه میشدم داره نگام میکنه اما اصلا به روی خودم نیاوردم که داره منو نگاه میکنه.خوب اگه حرفی داره بیاد بگه نه اینکه موش و گربه بازی در بیاره و منم نفهمم نگاهش یعنی چی .قبول دارم برات سوال هست و نتونستی درکش کنی اما اینو بهت قول میدم اگه نگاهش برای اون چیزی هست که شما دلت خواسته اگه قله ی قاف هم باشی پیدات میکنه چه برسه به الان که در دسترس هستی و میتونه بیاد جلو و مثل یه مرد حرفشو بهت بزنه .اون الان دنبال یه چراغ سبزه که اگه بهش نشون دادی دیگه نمیدونم هدفش دوستی هست یا ازدواج.
    این عقب افتادن از درسات به خاطر توهم های فانتزیت هست .نشستی پیش خودت فکر کردی .......... ولی همه ی توهم اتو پاره کن .
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
    ویرایش توسط ستیلا : شنبه 19 بهمن 92 در ساعت 20:15

  2. کاربر روبرو از پست مفید ستیلا تشکرکرده است .

    neda94 (شنبه 19 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 19:38
  2. با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟
    توسط raahaa در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 21:03
  3. آشنایی برای ازدواج؟؟؟
    توسط تنها*** در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 مرداد 89, 10:27
  4. +جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 13 شهریور 88, 14:24
  5. * جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 06:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.