سلام فرشته جان.این بستگی به خودتون داره ولی خوب اگه شغلتون دولتی هست فکر نمیکنم شما بتونید به این راحتی هر چند سال یکبار انتقالی بگیرید اما خودشون هم گفتن که سعی میکنند که شغل مناسبی در شهر شما پیدا کنند بهتره روی این موضوع زوم کنید و باهاشون به توافق برسید.(بنده خواستگاری داشتم که دقیقا همین شکلی بود و هرچند سال یکبار شهر کاریش عوض میشد و واقعا برای من و خانوادم سخت بود از شهرمون و استان های اطراف برم شمال کشور چون شغلشون پروژه ای بود)
سعی کنید اول همه موارد رو خوب بررسی کنید.شرایط کاری خودتون هم بهشون بگید و تصمیم نهایی رو بگیرید.ازشون بپرسید که میتونند کار مناسب در شهر خودتون پیدا کنند منظورم این هست که فقط وعده نباشه.
فقط ماهی یک هفته میاد شهر ما منم که نمیتونم هرچند سال یبار انتقالی بگیرم و خونم رو عوض کنم
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
علاقه مندی ها (Bookmarks)