واقعا فک میکنی داری کار درستی انجام میدی!!داری به بدترین شکل ممکن مزاحم دختر مردم میشی!!شاید فک میکنی که دختره داره ناز میکنه که میخوای بیشتر بهش نزدیک کنی خودتو ولی این ناز کردن نیس و باید قبول کنی دوست داشتن باید دو طرفه باشه پس تا وقتی علاقه ای از طرف ایشون ندیدی بهش نزدیک نشو دیگه!اگرم خیلی عاشقی برو خاسگاریش با خانواده وگرنه الان کارایی که کردی اون دختر 100 درصد در آینده هم دیگه بهت فکر نمیکنه
این کارایی که تو داری انجام میدی اسمش دوست داشتن نیس بلکه ببخشید حماقته سعی کن عاقلانه و مثل یه جنتلمن رفتار کنی، نوع رفتار با خانوما رو یاد بگیری!اخه این سمج بازیا چیه!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)