با توصیفی که از خودتون کردین من پیشنهاد میکنم قبل از اینکه در مورد زندگیتون تصمیمی بگیرید حتما با روانشناس صحبت کنین. رنجش شما از برادرتون و رفتار با همسرتون ریشه هایی داره که باید در اعماق وجود شما پیدا بشه.
تشکرشده 409 در 163 پست
با توصیفی که از خودتون کردین من پیشنهاد میکنم قبل از اینکه در مورد زندگیتون تصمیمی بگیرید حتما با روانشناس صحبت کنین. رنجش شما از برادرتون و رفتار با همسرتون ریشه هایی داره که باید در اعماق وجود شما پیدا بشه.
khaleghezey (پنجشنبه 17 بهمن 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)