به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حل مشکل شما و تغییر نظر و افکارت در این حد، که گویی دو شخصیت داری، پیچیده تر از این هست که توسط مشاوره ی مجازی توسط غیرمتخصص درمان بشه.

    به مشاور روانشناس بالینی مراجعه کن.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    اولا نوشته بانو maryam123 واقعا خوشحالم دوباره برگشتین و دارین مطلب مینویسین استفاده کن خیلی زیبا نوشته و کاملا درک میکنه نوشته های کاربرا رو و نظراتش خیلی خیلی مفید و کارسازه

    حتما برو پیش یه متخصص خوب

    باهاتون همدردی میکنم بانو چیزی که به ذهنم میرسه اینه که خودتون بهترم میدونین

    اولا مقایسه نکنین خواهشا دیگه کار درستی نیست اگه خوب گلپسرت الان شریک زندگیته حتما یه سری اخلاقای خوب داشته که انتخابش کردی بشین مرور کن ببین چیا بوده

    میدونم سخته خیلی هم سخته ولی سعی کن فکرای منفی رو از خودت دور کنی من خودم بعضی وقتا توی ذهنم داستانسرایی میکنم با اینکه میدونم بهتره انجامش ندم ولی یه جورایی عادته مثل خوردن ناخن سخته انجامش ندی خیلی ولی هیچوقت دست از تلاش برندار هیچوقت ارزشش رو داره زندگی بخاطرش بجنگی

    نکات مثبتی که گلپسرت داره رو تا میتونی برجستشون کن پیش خودت تکرار کن اگه میتونی بهش بگو مثلا چه اخلاقی داره که خوشت میاد و درسته ( خانوم خودم تقریاب همیشه اینکارو میکنه خیلی خوشم میاد از این اخلاقش ولی آخرش بهش میگم انصافا خوش بحالت یه همچین شوووهر خوبی داری و اصلا فکرشم نمیکردی یه شووووهر به این خوبی گیرت بیاد )

    داداشت اونجور زندگی کردن رو به صلاح خودش میدونه تشخیص داده اونجوری زندگی کنه خوب یا بد کار یندارم اینکه خوشبخته یا نیست با اینشم کاری ندارم.ولی اینو خوب میدونم شما اگه بخوای میتونی عشق رو به زندگی متاهلیتون راه بدی و واقعا همسرت رو دوس داشته باشی قرار نیست شما زندگیت مثل داداشت باشه

    اینم زندگی خودم میگم کلا بشخصه خیلی آدم احساساتی هستم یادمه اولا که عقد بودیم همش من طرف همسرم میرفتم بغلش میکردم بوسش میکردم نوازشش میکردم بهش میگفتم دوست دارم عزیزم تا خانومم کم کم انجامش داد.واسه گرم کردن یه زندگی و آوردن عشق توی زندگیت لازم نیست کار زیادی کنی بعضی وقتا توی چشاش نیگاه کن دستشو بگیر تونستی بغلش کن طول میکشه ولی شدنیه بعضی وقتا خودت رو باید پرت کنی توی بغل عشق نترس از اینکه فکر کنی حتما باید باید تعهد داشته باشی که همیشه ازش خوشت بیاده و دلتنگش بشی و بهش بگو دوسش دارم نه فقط سعی کنی همین کافیه

    فقط سعی کن بهش نزدیک بشی و دوسش داشته باشی

    میدونی مثل چیه مثل بعضی آدما که میبینی چاق هستن میخوان لاغر بشن یکی میگه آب درمانی یکی میگه قرص لاغری یکی میگه چای لاغری یکی داروی گیاهی لاغری و ... واسه خودشون کاسبی درست کردن ولی بهترین کار اینه که آهسته و آروم قدم ورداری و درش ثبات داشته باشه اینه رمز برنده شدن شما هم کم کم برو جلو بزار اول نسیم عشق به صورتت بخوره صورتت رو نوازش بده بعدش برو جلو لمسش کن
    ویرایش توسط khaleghezey : پنجشنبه 17 بهمن 92 در ساعت 12:14

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1389-6-08
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    2,981
    سطح
    33
    Points: 2,981, Level: 33
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    227

    تشکرشده 409 در 163 پست

    Rep Power
    39
    Array
    با توصیفی که از خودتون کردین من پیشنهاد میکنم قبل از اینکه در مورد زندگیتون تصمیمی بگیرید حتما با روانشناس صحبت کنین. رنجش شما از برادرتون و رفتار با همسرتون ریشه هایی داره که باید در اعماق وجود شما پیدا بشه.

  5. کاربر روبرو از پست مفید samanis تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  6. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام
    به نظرم اصلا زندگی خودت رو با برادرت یا هیچ شخص دیگه ای مقایسه نکن
    و بعد هم تو هر زندگی پیش می یاد که زن و شوهر یه روز خیلی احساس عاشقانه ای داشته باشن و یه روز از هم دلخور باشن
    شما زیادی این احساستو بزرگ کردی چیز خاصی نیست به زندگیت بچسب و شادترش کن

  7. کاربر روبرو از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده است .

    khaleghezey (جمعه 18 بهمن 92)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 بهمن 92 [ 03:22]
    تاریخ عضویت
    1392-11-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    84
    سطح
    1
    Points: 84, Level: 1
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام تهمتن جان عزیز. من با همسرم قبل ازدواج دوست بودم. باهاش همبستر نبودم و بهش نچسبیده بودم. واقعا از سوال شما تعجب می کنم. فکر می کنید چون دوست بودم قرار بوده کارایی که بعد از عقد انجام دادم رو قبل عقد هم انجام میدادم!!! من باهاش دوست بودم درسته اما دوستی ما دوستی جنسی نبود. درسته گاهی بحث می کردیم از خواسته های جنسی ولی واردش نشده بودیم. جالبه اینجور سوال براتون پیش اومده؟!!!

    - - - Updated - - -

    سلام. تهمتن جان عزیز من با همسرم قبل ازدواج دوست بودم. باهاش همبستر نبودم و بهش نچسبیده بودم. واقعا از سوال شما تعجب می کنم. فکر می کنید چون دوست بودم قرار بوده کارایی که بعد از عقد انجام دادم رو قبل عقد هم انجام میدادم!!! من باهاش دوست بودم درسته اما دوستی ما دوستی جنسی نبود. درسته گاهی بحث می کردیم از خواسته های جنسی واحد عملی پاس نکردیم.جالبه اینجور سوال براتون پیش اومده؟!!!

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 تیر 93 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1392-2-26
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    939
    سطح
    16
    Points: 939, Level: 16
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    212

    تشکرشده 188 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما فرمودین از هیکلش و قیافه اش هم بدتون میومد در صورتیکه قیافه و بخش مهمی از هیکل فرد تو همون نگاه اول قابل مشاهده ست. حرف شما آدم رو یاد پسرایی می اندازه که می رن خواستگاری یک دختر و باهاش ازدواج می کنند و بعد مدتی میگن من از قیافه ی همسرم خوشم نمیاد. آخه قیافه که اخلاق نیست خودش رو بعداً نشون بده. آدم همون جلسه های اول می تونه به این نتیجه برسه که از قیافه ی کسی به اندازه کافی خوشش میاد یا نه. به هر حال امیدوارم حالا که با هم هستید زندگی تون خوب پیش بره.

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 اسفند 92 [ 17:55]
    تاریخ عضویت
    1389-11-11
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    2,422
    سطح
    29
    Points: 2,422, Level: 29
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    10

    تشکرشده 20 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام mahtisa جان
    منم حرفاتو خوندم و قطعا نمیتونم بگم کاملا میفهممت ولی سعی میکنم درکت کنم حداقل به عنوان ی خانوم ....
    عزیزم من مجردم و شاید کلا نوع حرفم و نوشته هام اشتباه باشه ولی در حدی ک شنیدم و خوندم برات مینویسم امیدوارم 1% بتونم کمکت کنم....
    اول اینکه منم پیشنهاد میکنم ی مشاوره حضوری بری چون میتونه تو حل ریشه ماجرا کمکت کنه... دوم اینکه تا جایی ک من میدونم میگن 6ماه اول دوره دودلیه (نمیگم همیشه) مقایسه کردنا، اختلافاتی ک پیش میاد و دیگه مثل دوره مجردی نیست ک بگی شب هرکی میره خونه خودش، شناختای دقیق تر ، حساس شدن روی نقطه ضعفا و اخلاقای خوب و بد و خیلی چیزای دیگه باعث میشه این مسائل پیش بیاد...
    و اما راه کار... عزیزم با دست رو دست گذاشتن و هی اون حس رو تشدید کردن به هیچ نتیجه ای نمیرسی... شدی ی نقطه منفی ک روز به روز بزرگتر میشی و این اصلا خوب نیست.... فکر میکنم تا حد زیادی تغییر فضای خونه تحت کنترل زن باشه پس سعی کن یکم فضا رو برای خودت و همسرت شادتر و مثبت کنی... به خودت اطمینان داشته باش ک شاید انتخابت کاملا درست نبوده ولی اشتباهم نبوده و انقدر قوی هستی ک بتونی این مسائل رو با مشورت گرفتن و یکم اراده تغییر بدی... تو تازه اول راهی و جوون قرار نیست با این چیزا همه زندگیت رو خراب کنی و بشی ی آدم افسرده....معمولا اگه آدم یکم نقاط قوت روپررنگ تر کنه نقاط منفی خود به خود کمرنگ میشن....
    فراموش نکن زندگی میتونه خیلی بهتر از اینی ک هست پیش بره

  11. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 بهمن 92 [ 03:22]
    تاریخ عضویت
    1392-11-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    84
    سطح
    1
    Points: 84, Level: 1
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من نمیخوام وارد جزییات بشم اما اگه پست اولم رو باز بخونید متوجه میشید گفتم از هیچیش خوشم نمیومد. بله من قبل از ازدواج دیده بودمش بسیار زیاداما حتی به چهرش دقت نمی کردم من باب مثال می گم ایشون ابروهای پیوندی دارن که من تا قبل از عقد اصلا نمی دونستم. حالا شما ببین دقت بنده در چه درحد بوده. در ضمن ایشون هیچوقت لباسای تنگ نمی پوشیدن که بدونم چه استیلی داشتن. و اینکه من و ایشون توی یک شهر کوهستانی که همیشه هوای سردی داره با هم دوست بودیم یعنی همیشه سال لباس زیاد می پوشیدیم. اینجا برای بحث کردن من و شما نیست تهمتن جان اما نمی دونم چطور بگم که شما متوجه بشید. اینو بدونید اگه با کسی ازدواج کنید که دوستش ندارید یا در مورد خیلی دودل هستید حتی اگه از قبل هم بشناسیدش کاملا طبیعیه احساساتی مشابه احساسات من پیدا کنید. دیگه والله نمی دونم چطور برای شما توضیح بدم. من خودم پره مشکلم. اجازه بدید پست با عنوان جدید باز کنم اونجااگه قسمت باشه انشالله از نظرات شما بهره مند خواهم شد


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. " پیش به سوی زندگی بهتر " (زیر ساخت گارگاههای مشاوره ای )
    توسط فرشته مهربان در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 تیر 99, 07:19
  2. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 مرداد 93, 23:25
  4. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.