ما دخترها هیچوقت به دلخواهمون نمیرسیم اگه در آقایون 70درصد به دلخواهشون میرسن ما دخترا5درصد به انتخاب دلخواهمون میرسیم.کاش میشد این مردارو خوب شناخت کاش میتونستم با انتخاب خودم ازدواج کنم.
- - - Updated - - -
آدم مغروری هستم از بازیچه شدن بیزارم و سعی میکنم منطقی و عاقلانه تصمیم بگیرم عقل و منطق دیگه فرصتی برای تجربه کردن عشق رو بهم نداده.کاش نامزدم از نطر روانی مشکل نداشت تا من این شکستو نمیخوردم.واقعا خسته شدم از درجا زدن از نرسیدن به مقصود از این همه تضاد.ازاین نابرابری ها.








علاقه مندی ها (Bookmarks)