سلام عزیزم
چقدر مشکلتون شبیه مشکل ماست، وقتی پستاتو خوندم بغض کردم دلم گرفت
لعنت به این همه درد، برادر منم دقیقاااااااااااااااا مثل برادر شما بود 5-4 سال از خونواده دور بود، دور دور، برادر من الان افسردگی شدید داره، الهی بمیرم براش
برادر من هیچی مصرف نکرده فقط و فقط سیگار بوده و الانم همون سیگاره، تو این حال نمیتونه ترک کنه، از زندگیش هیچ لذتی نمیبره، توروخدا تنهاش نذارید الان دیگه باید تمام زندگیتون اون باشه، مواظبش باشید بلایی سر خودش نیاره، سعی کنید تا جایی که ممکنه تو خونه تنهاش نذارید، براتون دعا میکنم شما هم واسه برادر من دعا کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)