من نیازت رو درک میکنم و حق داری، خصوصا تو این سن ولی باید بخوای و بتونی تا از این سن عبور کنی بعد آروم میشی.
تا خودت نتونی به خودت کمک کنی هیچ وقت طرز فکرت این نباشه که دیگری میتونه اینکارو واست انجام بده، منتظر نباش تا یه دختر یا همدم باشه و بتونی سرش رو روی شونه هاش بذاری و گریه کنی.
هیچ کس تو دنبا نباید مهربون تر از خودت نسبت به خودت باشه، دوست من خودت رو دوست داشته باش تا مورد دوست داشتن واقع شی.
چرا این ظلم رو به خودت میکنی ؟ چرا تو این سن که باید بهترین دوران زندگیت باشه نشستی خونه و قرص اعصاب میخوری؟ به خودت بیا .
تو الان سرشار از انرژی هست نذار تو این راه هدر شه در جهت مثبت ازش استفاده کن.
شما اگه الان هم بخوای ازدواج کنی نهایتا با یه دختر 19 ساله هست که قول میدم نمیتونه از لحاظ عاطفی طوری که میخوای درکت کنه و اون وقت ضربه ای میخوری از الان بدتر .
نذار لحظه های قشنگ زندگیت اینجوری هدر بشن، آدم های موفق رو ببین و زندگی اونا رو مطالعه کن.
در خصوص روانشناس یا روانپزشک باید بگم که اگر مشکل فیزیکی هم دارید که نیاز میبینی باید دارو مصرف کنی به روانپزشک مراجعه کن ولی اگر با گفتار درمانی مشکلت حل میشه به روانشناس مراجعه کن، ولی اول اراده کن .








علاقه مندی ها (Bookmarks)