دنیا را بد ساخته اند.........
کسی را که دوست داری،تورادوست نمی دارد.
کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری
اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین .....هرگز به هم نمی رسید و این رنج است . زندگی یعنی این
جدا از این مسائل این پسره مگه از شما خواستگاری کرده
این پسره فقط درخواست دوستی داده و شما هم قبول کردی (امیدوارم فرق درخواست دوستی و ازدواج رو بدونید)
و تابلوئه که نمیخواد با شما باشه در غیر اینصورت ولکن شما نبود اگرم بخواد باشه فقط برای رابطه جنسی و...
ممکنه بعد از اون وابسته بشید و ازدواج کنید ولی احتمالش ناچیزه . از هر 10 مورد 1 ای
ولی اگه کارتون به ازدواج نکشته از این چیزی که الان هستید هم بدتر میشید (حالا که هیچ اتفاقی بینتون نیوفتاده افسرده و دپرس شدی حالا وای بحال اون موقع)
به نظر من پسره حس کرده از شما سر تره و دخترای بهتری از شما رو میتونه برای دوستی پیدا کنه
موفق باشید
- - - Updated - - -
سخت در اشتباهید
شما دخترید و دارید در خصوص پسرا نظر میدید
بذارید پسرایی مثل من خودشون حقیقتو بگن
معنی دوستی کاملا مشخصه
وقتی یه پسر یه یه دختر میگه بیا باهم دوست بشیم قصد ازدواج نداره مگر اینکه توی دوستی به دختر وابسته بشه و مجبور بشه ازدواج کنه
طرز فکرتونو تغییر بدید وگرنه دچار لطمه های بزرگی در زندگی نمیشید
از ما گفتن










علاقه مندی ها (Bookmarks)