به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود

    منم با دوستان موافقم.تقریبا همه رو گفتن اینکه فاصله بگیرین بخوان بیان جلو و خواستگاری

    فقط یکچیزی قبلا هم گفتم درسته دختر و پسر همسن هستن ولی دخترا عقلی زودتر رشد میکنن نسبت به پسر آمادگی بیشتری دارن.ما پسرا(البته وقتی مجرد بودم میگم طرز فکرشونو) دوست میشیم لذت ببریم وقت بگذرونیم کنجکاویمون رو ارضاء کنیم و یکمقدار بیشترمون تقریبا 80% کمش رو گفتم برسونیم به خونه خالی و بقیه قضایا خودتون بهتر میدونین.

    بعد یه مطلبی من در رابطه با دوستی دختر و پسر توی تالار زیاد خوندم پسره تا میاد سلام میکنه دختره میگه میخوای بیای منو بگیری جدی اینجوریه دخترا خواهشا جبهه نگیرین توی تالارم همینه سریع مبگن بخواد میادش خواستگاری یا بهش بگو اگه میخوادت بیاد خواستگاری!! اکثر پسرا اصلا توی قید و بند ازدواج و تشکیل زندگی نیستن اکثرا واسه سرگرمی و عشق و حال و تنهایی دوس میشن همین و بس حتی تا سن 25 یا 27 سالگی.

    فقط یه مشکل اینجا به چشمم خورد و برام جالب بودش:

    برام مثل پسرای دیگه نیست چون من هیچ وقت سعی نکردم با پسرای دیگه رابطه طولانی داشته باشم و پس از یکی دو هفته بعد آشنایی بیخیالشون میشدم چون ازشون خوشم نمیومد و به خواسته های خودخواهانه شون از دوستی پی میبردم و من اونطوری نبودم.

    شما ببخشیدا عادت کردی به این رباطه ها داخلش میشی خیلی راحت ازش خارج میشی ولی یادت نره یکجایی یکروزیی یه رابطه ای پیدا میکنی که نمیتونی راحت ازش خارج شی مثل الان که بیشتر بنظرم داری صدمه میزنی بخودت با ادامش.

    و در آخر شاید من بدبینم ولی یه روش رایج بین پسرا واسه کشیدن دختر به مسائل جنسی اینه

    بیارش بالا بالا بالاتر بهش شخصیتو احترام بده براش لاو بترکون بعدش با کف گرگی بزن توی سرش مثل موم توی دستت روون میشه (این یه روش معمولی و رایجه) ایشالله که اینجوری نیست.

  2. 9 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 14 بهمن 92), abi.bikaran (دوشنبه 14 بهمن 92), asemaneabi222 (دوشنبه 14 بهمن 92), ayda86 (دوشنبه 14 بهمن 92), mahkameh (دوشنبه 14 بهمن 92), nimaaa (سه شنبه 22 بهمن 92), مصباح الهدی (دوشنبه 14 بهمن 92), ستیلا (دوشنبه 14 بهمن 92), شایسته89 (سه شنبه 22 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دختری را دوست دارم که میدانم او قبلا پسری دیگر را دوست داشته، چیکار کنم؟
    توسط behroozoorheb در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 اردیبهشت 93, 06:42
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00
  4. +دخترها جواب بدین چه پسرهای رو دوست دارین
    توسط ramin2009 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 87, 16:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.