درود
منم با دوستان موافقم.تقریبا همه رو گفتن اینکه فاصله بگیرین بخوان بیان جلو و خواستگاری
فقط یکچیزی قبلا هم گفتم درسته دختر و پسر همسن هستن ولی دخترا عقلی زودتر رشد میکنن نسبت به پسر آمادگی بیشتری دارن.ما پسرا(البته وقتی مجرد بودم میگم طرز فکرشونو) دوست میشیم لذت ببریم وقت بگذرونیم کنجکاویمون رو ارضاء کنیم و یکمقدار بیشترمون تقریبا 80% کمش رو گفتم برسونیم به خونه خالی و بقیه قضایا خودتون بهتر میدونین.
بعد یه مطلبی من در رابطه با دوستی دختر و پسر توی تالار زیاد خوندم پسره تا میاد سلام میکنه دختره میگه میخوای بیای منو بگیریجدی اینجوریه دخترا خواهشا جبهه نگیرین توی تالارم همینه سریع مبگن بخواد میادش خواستگاری یا بهش بگو اگه میخوادت بیاد خواستگاری!! اکثر پسرا اصلا توی قید و بند ازدواج و تشکیل زندگی نیستن اکثرا واسه سرگرمی و عشق و حال و تنهایی دوس میشن همین و بس حتی تا سن 25 یا 27 سالگی.
فقط یه مشکل اینجا به چشمم خورد و برام جالب بودش:
برام مثل پسرای دیگه نیست چون من هیچ وقت سعی نکردم با پسرای دیگه رابطه طولانی داشته باشم و پس از یکی دو هفته بعد آشنایی بیخیالشون میشدم چون ازشون خوشم نمیومد و به خواسته های خودخواهانه شون از دوستی پی میبردم و من اونطوری نبودم.
شما ببخشیدا عادت کردی به این رباطه ها داخلش میشی خیلی راحت ازش خارج میشی ولی یادت نره یکجایی یکروزیی یه رابطه ای پیدا میکنی که نمیتونی راحت ازش خارج شی مثل الان که بیشتر بنظرم داری صدمه میزنی بخودت با ادامش.
و در آخر شاید من بدبینم ولی یه روش رایج بین پسرا واسه کشیدن دختر به مسائل جنسی اینه
بیارش بالا بالا بالاتر بهش شخصیتو احترام بده براش لاو بترکون بعدش با کف گرگی بزن توی سرش مثل موم توی دستت روون میشه (این یه روش معمولی و رایجه) ایشالله که اینجوری نیست.







جدی اینجوریه دخترا خواهشا جبهه نگیرین توی تالارم همینه سریع مبگن بخواد میادش خواستگاری یا بهش بگو اگه میخوادت بیاد خواستگاری!! اکثر پسرا اصلا توی قید و بند ازدواج و تشکیل زندگی نیستن اکثرا واسه سرگرمی و عشق و حال و تنهایی دوس میشن همین و بس حتی تا سن 25 یا 27 سالگی.

علاقه مندی ها (Bookmarks)