دوست عزیز به نظرم بهتره شمام ازش فاصله بگیری ارتباطتت رو باهاش قطع کن و دیگه بهش smsنزن اگه اون به شما علاقمند شده باشه میاد به طرفت و اینبار باید ازش بخوای که اگه بهت علاقه داره باید خواستگاری رسمی بکنه . ولی اگه علاقه ای بهت نداشته باشه دیگه برای هردوتون بهتر هست که این رابطه تموم بشه و شما بیشتر از این درگیر احساستون نشید . هرچه بیشتر طولش بدید شما بیشتر اسیب میبینید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)