ممنون بابت راهنمايي شما
ألان با موبايل دارم بست ميذارم و فارسي برام سخته اما در اسرع وقت اصلاح ميكنم :-)
تشکرشده 5 در 2 پست
ممنون بابت راهنمايي شما
ألان با موبايل دارم بست ميذارم و فارسي برام سخته اما در اسرع وقت اصلاح ميكنم :-)
تشکرشده 187 در 78 پست
این جمله مدیر محترم همدردی ، یکی از بهترین نکات مشاوره ای هستش.متوجه باشید تحصیلات بالا، درآمد بالا ، زیبایی زیاد هنگام همسر گزینی خانمها می تواند به عنوان یک آفت فرایند شناخت و ازدواج را تحریف کند.
یا خود خانمها اشتباها به خاطر این امتیازات موارد خوب را از دست می دهند.
یا آقایون به اشتباه فکر می کنند اینها امتیاز هست و خانمی که شرایط مناسب را ندارد انتخاب می کنند.
یعنی باید این نکته مشاوره ای را حتی قاب کرد و زد دیوار.
اشتباه رایجی که خیلی از اقایان و مخصوصا خانم ها مرتکب می شوند و موارد خوب را از دست می دهند.
khaleghezey (سه شنبه 15 بهمن 92), دختر بیخیال (دوشنبه 14 بهمن 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)