به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shadi93 نمایش پست ها
    چراازدواج بامن مایه ی حقارت میتونه باشه ؟ چون یه بار ازدواج کردم ؟چون دوسم داره ؟چون یه بار خطاکردم تو زندگیم ؟یعنی خطای بالاتری از مطلقه بودن نیست تو معیارهای یک مرد؟
    شما واقعا دلیل منرو برای اینکه اونرو حقارت دونستم نمیدونین؟! یعنی اینها فقط به ذهن تون رسید؟!!


    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور نمایش پست ها
    فقط یه آدم فاقد عقل و درایت برای گرفتن انتقام چند سال زندگی اعصاب و روانشو میذاره
    مگه من چیزی جز این گفتم؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    فکور جان چه ربطی به من داره مگه همشو قبول کردم نوشته رو
    من اون قسمت ایشون دارن احساسی تصمیم میگیرن و راه خودشون رو میرن قبول دارم واسه همینم تشکر کردم
    شما واقعا به ادامه نوشته من موافق نیستین؟ یعنی به عنوان یک مرد خودت رو بزاری جای اون آقا احتمال همچین کاری رو نمیدی؟!

    ------------------------------

    هر چند نیازی به توضیح بیشتر نبود و قصد ادامه نداشتم ولی بعد از پست خاله قزی و اینکه ایشون مرد هستند و حتما حرف منرو بهتر میفهمند لازم دیدم برای آخرین بار کمی بیشتر توضیح بدم.

    اول اینکه قصد من فقط کمک کردن به شما بود و آگاه کردنتون از خطری که ممکنه این رابطه براتون داشته باشه که هر چند توی جواب تون به من چیزهایی رو مطرح کردین که خودتون هم میدونید من اونها رو در نظر نداشتم ولی همین به حاشیه رفتن شما علیرغم اینکه میدونین منظورم چیه نشون میده که کمکی که میخواستم بهتون بکنم رو کردم و تاثیرش رو خواسته ناخواسته خواهد گذاشت.

    دوم اینکه اگه من جای اون آقا بودم اصلا این رابطه رو شروع نمیکردم که بعد بخوام به طرفم ضربه بزنم یا نزنم. دارم میگم یک آقا باید اونقدر غرور داشته باشه که وقتی بعد از یکسال اونرو کنار میزارن دوباره اینطور با حقارت وارد رابطه نشه. و اگه شد پس حتما خیلی رد شدن توی دفعه قبل براش سخت اومده یا اونقدریکه باید خصلتهای مردانه توی ذاتش نیست، من انتظار ندارم که شما از این حرفم خوشتون بیاد ولی برام عجیب و پذیرفتنش سخته که تصور کردم مردی با یه همچین ویژگی وجود داره و اگه هست حتما یه جای کارش ایراد داره.

    سوم اینکه شما بر اساس پاسخهایی که ازتون دیدم که بستگی داره چطوری به نفعتون باشه براحتی آگاهانه تغییر موضع میدین (مثل همین به حاشیه رفتن و اشاره نکردن به موضوع اصلی یعنی ضربه ای که به ایشون زدین توی آخرین جوابتون به من در حالیکه میدونستین) شما آدم فوق العاده منفعت طلبی هستین. اگه الان به این آقا متمایل شدین و دارین جدی بررسیش میکنین و دوست ندارین شما رو از خطراتی که این رابطه میتونه براتون داشته باشه آگاه کنند به خاطر اینه که خواستگار بهتری ندارین. اگه میداشتین زیر پست منرو حتی شاید لایک میکردین! و اینطوری برای خودتون توجیه میکردین که راست میگه این رابطه خطر داره!! برای ایشون هم بهتره که این رابطه رو ادامه ندیم!!!!! یا حتی بعید نبود پا رو فراتر میذاشتین و میگفتین به خاطر اینکه بهش علاقه دارم و نمیخوام بعدن ضربه بخوره باهاش ازدواج نمیکنم!!!! (پناه میبرم به خدا از این استدلاهای منفعت طلبانه زنانه)

    پ.ن: از آقای خاله قزی تعجب کردم که آیا واقعا منظور منرو از ادامه اون نوشته متوجه نشدن که قبولش ندارن؟ یعنی شما به عنوان یک مرد خودت رو بزار جای این آقا، میتونی همچین چیزی رو تحمل کنی؟! من از خانمها انتظار ندارم چون توی همه پستها معلومه که چطور دنبال منافع خودشون هستند و همدیگه رو برای رسیدن به اونها تشویق میکنند و حتی به همدیگه روش گول زدن شوهر رو یاد میدن تا راحت تر به منافعشون دست پیدا کنند. یعنی حقیقت اینجا معنی نداره. فقط منفعت.

    آقای خاله قزی، این جمعیت زیاد خانمها در این تالار خواسته ناخواسته تاثیر خودش رو میزاره و جو رو به نفع اونها پیش میبره ولی بهرحال این موضوع که نباید ما رو از حقیقت دور کنه. واقعا شما جای اون آقا. میخوام بدونم چکار میکردی؟

  2. 3 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    Assertive Boy (دوشنبه 14 بهمن 92), capitan (دوشنبه 14 بهمن 92), khaleghezey (دوشنبه 14 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 تیر 96, 17:51
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 آذر 90, 03:39
  5. دلبسته یا وابسته ؟ آیا این انتخاب صحیح است یا غلط .... ؟؟!!
    توسط reza_ss در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 07 مرداد 90, 16:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.