خانم محترم!!بطورواضح بگم ذات ما مردان یه خورده خرابه!!هیچ نگاهی بدون انگیزه نیست!!مرد اگه وجدان داسشته باشد باید تو چشم دخترمردم نگاه نمی کند !!این همه جا تو طبیعت قحطه؟؟پس اقای مرده چیزی دست کم از شیطان ندارد مواظبش باش.اخم هاتو بهم کن تامتوجه بشه تو ازاونها نیستی که رام او شوی.اینو یادت باشه خشن بودن یه زن واقعا صفت عالیست.
همه خیانتها همه فسادها اول از همون نگاهها شروع میشود.سخت مواظب باش که اون نگاهها تله نامرئی هست.وبرات افتخارکن که باهیچ کسی دوستی نداشته ای !!این یعنی یه هنرمند واقعی.مرحبا خواهرم.مرحبا.








بله درسته


.

علاقه مندی ها (Bookmarks)