به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 50
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم محترم!!بطورواضح بگم ذات ما مردان یه خورده خرابه!!هیچ نگاهی بدون انگیزه نیست!!مرد اگه وجدان داسشته باشد باید تو چشم دخترمردم نگاه نمی کند !!این همه جا تو طبیعت قحطه؟؟پس اقای مرده چیزی دست کم از شیطان ندارد مواظبش باش.اخم هاتو بهم کن تامتوجه بشه تو ازاونها نیستی که رام او شوی.اینو یادت باشه خشن بودن یه زن واقعا صفت عالیست.
    همه خیانتها همه فسادها اول از همون نگاهها شروع میشود.سخت مواظب باش که اون نگاهها تله نامرئی هست.وبرات افتخارکن که باهیچ کسی دوستی نداشته ای !!این یعنی یه هنرمند واقعی.مرحبا خواهرم.مرحبا.

  2. کاربر روبرو از پست مفید bkaf38 تشکرکرده است .

    neda94 (یکشنبه 13 بهمن 92)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamr نمایش پست ها
    توی یه تاپیکی یکی از دوستان یه جمله خوبی نوشته بود که تقریبا ذهنم یاری کنه این بود:

    نگاهم میکرد و احساس کردم دوستم دارد، نگاهم میکرد و هزارا شوق عشق در چشمانش دیدم،

    نگاهم میکرد و خواستم باهاش ازدواج کنم، ولی بعدا فهمیدم فقط نگاهم میکرد.




    ا.
    قشنگ بود

  4. 2 کاربر از پست مفید neda94 تشکرکرده اند .

    واحد (یکشنبه 20 بهمن 92), سمیرا200 (شنبه 19 بهمن 92)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من چی کار کنم

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام ندا عزیز
    هیچ کاری لازم نیست بکنی،چشم برای دیدنه ایشون هم دقیقا دارن از این عضو صورتشون برای کار طبیعی که دیدن هستش استفاده میکنه،شما چرا ذهنت رو درگیر میکنی؟؟؟هر نیتی داشته باشه اگه کمی "وجــــــــــود" داشته باشه میاد حرفشو میزنه،اینکه هر جا هستی حضور داره و بهت نگاه میکنه اصلا چیز خاصی نیست که دنبال معنی کردن نگاهش باشی،حیفه وقت ارزشمندت که درگیر شدی بدونی چه معنی ای داره،به نظرم اصلا دنبال این نباش بدونی منظور داره یا نه ،آدم "با وجود" با ایما و اشاره منظورش رو نمیرسونه ،رک و بی پرده نیتش رو میگه

  7. کاربر روبرو از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده است .

    ستیلا (شنبه 19 بهمن 92)

  8. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط neda94 نمایش پست ها
    من چی کار کنم
    سلام ندا خانم. ................. توضیح ؟؟؟.
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  9. کاربر روبرو از پست مفید ستیلا تشکرکرده است .

    neda94 (شنبه 19 بهمن 92)

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    سلام ندا خانم. ................. توضیح ؟؟؟.
    مرسی از توجهت .....توضیح این که ذهنم درگیرش شده و نمیدونم چی کار کنم. عین بچه های دبیرستانی شدم .سر کلاس نشستم و گوش نمیدم که استاد چی میگه . اتصلا نمی تونم تمرکز کنم و بدتر از همه نمی تونم درس بخونم. ..

  11. #27
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    موضوع جالب برای من اینه که انگار شما هم بدتون نمیاد از طرف ! درسته ؟

    مهمترین کاری که شما باید بکنید اینه که هیچ کاری نکنید تا پسره در نهایت بهتون بگه که دنبال دوستیه یا ازدواج
    معلومه که اون پسر شما رو دوست داره اما هر دوست داشتنی به ازدواج ختم نمیشه

    نه اخم و دعوا راه بی اندازید و طرفو بازخواست کنید نه عشوه و ناز بکنید
    عادی باشید
    تا راز این نگاه ها یک روز مشخص بشه

    هیچکس نمیتونه از نگاه یه نفر ذهنشو بخونه

    شما که داری نگاه کردن طرف مقابلو میبینی بازم متوجه نشدی حالا از ما که نه شما رو میبینیم نه اون پسره رو و فقط داریم از نوشته هات محیط رو ترسیم میکنیم میخوای بگیم چیکار کن !

  12. کاربر روبرو از پست مفید 1234567 تشکرکرده است .

    neda94 (شنبه 19 بهمن 92)

  13. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    موضوع جالب برای من اینه که انگار شما هم بدتون نمیاد از طرف ! درسته ؟



    بله درسته

  14. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط neda94 نمایش پست ها
    مرسی از توجهت .....توضیح این که ذهنم درگیرش شده و نمیدونم چی کار کنم. عین بچه های دبیرستانی شدم .سر کلاس نشستم و گوش نمیدم که استاد چی میگه . اتصلا نمی تونم تمرکز کنم و بدتر از همه نمی تونم درس بخونم. ..
    ببین عزیزم یه چیزی رو بهت میگم چون منم خودم دخترم و دانشجو و درک میکنم چی میگید .امروز رفته بودم دانشگاه .الان دو ترم هست یکی از دانشجوها هروقت منو میبینه دست و پاشو گم میکنه و به بهونه های الکی میاد سلام میده(البته من خیلی رسمی فقط یکبار جوابشو دادم اونم به خاطر اینکه بی ادبی نباشه) درسی رو که هنوز نگرفته میاد جزومو ازم میگیره یا اینکه جلو من بلند میشه اما من خیلی خبره تر از اون هستم .میدونی منم برام خیلی جالب شده که چرا اینقدر حواسش بهم هست .حتی سر کلاس ترم پیش متوجه میشدم داره نگام میکنه اما اصلا به روی خودم نیاوردم که داره منو نگاه میکنه.خوب اگه حرفی داره بیاد بگه نه اینکه موش و گربه بازی در بیاره و منم نفهمم نگاهش یعنی چی .قبول دارم برات سوال هست و نتونستی درکش کنی اما اینو بهت قول میدم اگه نگاهش برای اون چیزی هست که شما دلت خواسته اگه قله ی قاف هم باشی پیدات میکنه چه برسه به الان که در دسترس هستی و میتونه بیاد جلو و مثل یه مرد حرفشو بهت بزنه .اون الان دنبال یه چراغ سبزه که اگه بهش نشون دادی دیگه نمیدونم هدفش دوستی هست یا ازدواج.
    این عقب افتادن از درسات به خاطر توهم های فانتزیت هست .نشستی پیش خودت فکر کردی .......... ولی همه ی توهم اتو پاره کن .
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
    ویرایش توسط ستیلا : شنبه 19 بهمن 92 در ساعت 20:15

  15. کاربر روبرو از پست مفید ستیلا تشکرکرده است .

    neda94 (شنبه 19 بهمن 92)

  16. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    ببین عزیزم یه چیزی رو بهت میگم چون منم خودم دخترم و دانشجو و درک میکنم چی میگید .امروز رفته بودم دانشگاه .الان دو ترم هست یکی از دانشجوها هروقت منو میبینه دست و پاشو گم میکنه و به بهونه های الکی میاد سلام میده(البته من خیلی رسمی فقط یکبار جوابشو دادم اونم به خاطر اینکه بی ادبی نباشه) درسی رو که هنوز نگرفته میاد جزومو ازم میگیره یا اینکه جلو من بلند میشه اما من خیلی خبره تر از اون هستم .میدونی منم برام خیلی جالب شده که چرا اینقدر حواسش بهم هست .حتی سر کلاس ترم پیش متوجه میشدم داره نگام میکنه اما اصلا به روی خودم نیاوردم که داره منو نگاه میکنه.خوب اگه حرفی داره بیاد بگه نه اینکه موش و گربه بازی در بیاره و منم نفهمم نگاهش یعنی چی .قبول دارم برات سوال هست و نتونستی درکش کنی اما اینو بهت قول میدم اگه نگاهش برای اون چیزی هست که شما دلت خواسته اگه قله ی قاف هم باشی پیدات میکنه چه برسه به الان که در دسترس هستی و میتونه بیاد جلو و مثل یه مرد حرفشو بهت بزنه .اون الان دنبال یه چراغ سبزه که اگه بهش نشون دادی دیگه نمیدونم هدفش دوستی هست یا ازدواج.
    این عقب افتادن از درسات به خاطر توهم های فانتزیت هست .نشستی پیش خودت فکر کردی .......... ولی همه ی توهم اتو پاره کن .
    من دقیقا این چراغ سبز را چه جوری بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 19:38
  2. با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟
    توسط raahaa در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 21:03
  3. آشنایی برای ازدواج؟؟؟
    توسط تنها*** در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 مرداد 89, 10:27
  4. +جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 13 شهریور 88, 14:24
  5. * جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 06:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.