من نفهمیدم حالا متوجه هم بشین بخاطر چی نگا میکنن یا دوستی یا اصن ازدواج، شما نهایتش چکار میتونی بکنی؟؟؟ تا پا پیش نذاره نگه مگه کاریم میتونین بکنین؟ نقش شما زمانی کارسازه که ایشون بیاد بگه دوستتون داره بعد شما فکر کنین بدردتون میخورن یا نه.تمام. گلم بیخیاال این مسایل به اون جمله دکتر شریعتی که دوستمون واست گداشته خیلی توجه ویژه کن. موفق باشی برو الان فکر کن پروژت و چکار کنی و درساتو بخون واشه ارشد. اینا واجب تره








اگر بخواد با يك جمله اعلام ميكنه لازم نيست دچار توهم فانتزي بشي.
..دیگه وقتش هست به قول معروف استینو بالا بزنی و خودتو واسه یه ازدواج موفق اماده کنید و معیاراتو مشخص کنید .

علاقه مندی ها (Bookmarks)