به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 50
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    من نفهمیدم حالا متوجه هم بشین بخاطر چی نگا میکنن یا دوستی یا اصن ازدواج، شما نهایتش چکار میتونی بکنی؟؟؟ تا پا پیش نذاره نگه مگه کاریم میتونین بکنین؟ نقش شما زمانی کارسازه که ایشون بیاد بگه دوستتون داره بعد شما فکر کنین بدردتون میخورن یا نه.تمام. گلم بیخیاال این مسایل به اون جمله دکتر شریعتی که دوستمون واست گداشته خیلی توجه ویژه کن. موفق باشی برو الان فکر کن پروژت و چکار کنی و درساتو بخون واشه ارشد. اینا واجب تره

  2. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    neda94 (جمعه 11 بهمن 92), فرهنگ 27 (جمعه 11 بهمن 92)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از همه دوستانی که کامنت گذاشتند ممنونم . از صبوری ، ستیلا ،mahdiaali وamirmahmood، ayda86 خیلی خیلی ممنونم. من از مجموع نظرات گفته شده به این نتیجه رسیدم که این آقا :
    1. فقط نگاه میکنه.
    2.منظوری داره و دنبال دوستی هست
    3.علاقه ای هست و دنبال ازدواجه ....

    امیدوارم 3 باشه چون من تو این چند هفته اخیر انقدر بهش فکر کردم که نسبت بهش دچار احساس شدم .........

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdiaali نمایش پست ها
    با عرض سلام خدمت شما خانوم محترم
    ممنون ازینکه انقدر خوب وکامل یه بحث واقعا پر ابهام رو مطرح کردید ..ببینید به طور عام و کلی نگاه یک مرد به یک خانوم اگر بصورت مدت دار و مستمر ادامه داشته باشه و به قول معروف چه در خفا و چه آشکارا شما رو نگاه میکنه خانوم بهتون قول میدم شک نکنید بهتون یه احساساتی پیدا کرده و چون ترم های آخرتون هست بنظرم شمارو بعنوان یک مورد ازدواج انتخاب کرده اند.. ازتون خواهش میکنم آرامش خودتون رو حفظ کنید و.اگر اون طرف قصد سوئی نداشته باشن میان جلو و با شما صحبت میکنن .. فقط فکر دوستی و این حرفا رو اصلا به ذهنتون راه ندید که همش کششششکه!!!!!

    مرسی از نظرت ! امیدوارم کردی...

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1392-10-11
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    167
    سطح
    3
    Points: 167, Level: 3
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience PointsTagger Second Class31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فکر خودتو مشغول نکن. اگر بت علاقه منده بهتره مث ی مرد بیاد جلو و حرف دلشو بزنه و مثلا جزوه رو بهانه کنه و... و اگر هم نگاه ها از روی منظور دیگه ای است با سکوت اون متوجه میشی که مثلا قصدش چیه .شاید هم خودش اینجور به نظرت میاد.

  5. 2 کاربر از پست مفید bardia تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 19 بهمن 92), neda94 (شنبه 12 بهمن 92)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdiaali نمایش پست ها
    با عرض سلام خدمت شما خانوم محترم
    ممنون ازینکه انقدر خوب وکامل یه بحث واقعا پر ابهام رو مطرح کردید ..ببینید به طور عام و کلی نگاه یک مرد به یک خانوم اگر بصورت مدت دار و مستمر ادامه داشته باشه و به قول معروف چه در خفا و چه آشکارا شما رو نگاه میکنه خانوم بهتون قول میدم شک نکنید بهتون یه احساساتی پیدا کرده و چون ترم های آخرتون هست بنظرم شمارو بعنوان یک مورد ازدواج انتخاب کرده اند.. ازتون خواهش میکنم آرامش خودتون رو حفظ کنید و.اگر اون طرف قصد سوئی نداشته باشن میان جلو و با شما صحبت میکنن .. فقط فکر دوستی و این حرفا رو اصلا به ذهنتون راه ندید که همش کششششکه!!!!!
    من کاملا باهاتون مخالفم. اگه وارد دنیای دخترا بشین میبینین 90 درصدشون حداقل یه بار با این موضوع درگیر بودن.توی دوران دانشجوئیم روزی نبود که یکی از دوستام هم اتاقیام یا آشناهام از نگاه ها یا حرکات عجیب یه پسر نسبت به خودش حرف نزنن و من حتی ده درصدم ندیدم که منجر به پیشنهاد بشه!

    ندا جان شما هم تا حالا سرت پایین بود! اگه زودتر سرتو بالا میاوردی و با بقیه ارتباط بیشتری داشتی خیلی زودتر از اینا اینجا تاپیک باز میکردی! ما از دل اون آقا پسر خبر نداریم و شاید واقعا بهت علاقه داشته باشه اما اکییییییییییدا بهت توصیه میکنم که الکی امیدوار نشی و به تفکراتت شاخ و برگ ندی! اگه ده سالم بهت زل بزنه و نگات کنه تا وقتی که حرفی از علاقش نزنه ارزش فکر کردن و وقت گذاشتن رو نداره! اما توی برخوردات هم جوری نباش که هیچ پسری جرات نکنه حتی باهات حرف بزنه.

  7. 5 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 19 بهمن 92), ayda86 (شنبه 12 بهمن 92), shabnam z (یکشنبه 13 بهمن 92), فرهنگ 27 (شنبه 12 بهمن 92), ستیلا (شنبه 12 بهمن 92)

  8. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    امیدوارم 3 باشه چون من تو این چند هفته اخیر انقدر بهش فکر کردم که نسبت بهش دچار احساس شدم .........
    آمد به سرم از آن چه ميترسيدم.
    اگر از حالا شروع كني بد جور رودست ميخوري .چون حتي اگه علاقه باشه وقتي ببينه هنوز هيچكاري نكرده شما احساست رو درگريش كردي اونطور كه فكر ميكني پيش نميره.و فقط يه خاطره تلخ از دوران دانشجوييت برات ميمونه.بذار اين ماجرا برات جوري پيش بره كه بعدا كه به عقب نگاه ميكني از كاري كه كردي لبخند رضايت رو لبت باشه.
    ترس و خجالت و رودربايسي به تاريخ پيوست اگر بخواد با يك جمله اعلام ميكنه لازم نيست دچار توهم فانتزي بشي.

  9. 5 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 19 بهمن 92), ayda86 (شنبه 12 بهمن 92), sanjab (یکشنبه 13 بهمن 92), فرهنگ 27 (شنبه 12 بهمن 92), ستیلا (شنبه 12 بهمن 92)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها

    ندا جان شما هم تا حالا سرت پایین بود! اگه زودتر سرتو بالا میاوردی و با بقیه ارتباط بیشتری داشتی خیلی زودتر از اینا اینجا تاپیک باز میکردی! ما از دل اون آقا پسر خبر نداریم و شاید واقعا بهت علاقه داشته باشه اما اکییییییییییدا بهت توصیه میکنم که الکی امیدوار نشی و به تفکراتت شاخ و برگ ندی! اگه ده سالم بهت زل بزنه و نگات کنه تا وقتی که حرفی از علاقش نزنه ارزش فکر کردن و وقت گذاشتن رو نداره! اما توی برخوردات هم جوری نباش که هیچ پسری جرات نکنه حتی باهات حرف بزنه.
    ای کاش هیچ وقت سرمو بلند نکرده بودم و همون طور سرم تو کتابام بود......آخه چرا من اینجوری شدم؟؟؟

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط neda94 نمایش پست ها
    ای کاش هیچ وقت سرمو بلند نکرده بودم و همون طور سرم تو کتابام بود......آخه چرا من اینجوری شدم؟؟؟
    عزیزم کم و بیش واسه همه اتفاق میفته.فقط خوب مدیریت بشه و اجازه نده به قول دوستمون صبوری جان دچار توهم فانتزی بشی..دیگه وقتش هست به قول معروف استینو بالا بزنی و خودتو واسه یه ازدواج موفق اماده کنید و معیاراتو مشخص کنید .
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  12. کاربر روبرو از پست مفید ستیلا تشکرکرده است .

    neda94 (شنبه 12 بهمن 92)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 95 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1392-11-09
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,081
    سطح
    27
    Points: 2,081, Level: 27
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها
    من کاملا باهاتون مخالفم. اگه وارد دنیای دخترا بشین میبینین 90 درصدشون حداقل یه بار با این موضوع درگیر بودن.توی دوران دانشجوئیم روزی نبود که یکی از دوستام هم اتاقیام یا آشناهام از نگاه ها یا حرکات عجیب یه پسر نسبت به خودش حرف نزنن و من حتی ده درصدم ندیدم که منجر به پیشنهاد بشه!

    ندا جان شما هم تا حالا سرت پایین بود! اگه زودتر سرتو بالا میاوردی و با بقیه ارتباط بیشتری داشتی خیلی زودتر از اینا اینجا تاپیک باز میکردی! ما از دل اون آقا پسر خبر نداریم و شاید واقعا بهت علاقه داشته باشه اما اکییییییییییدا بهت توصیه میکنم که الکی امیدوار نشی و به تفکراتت شاخ و برگ ندی! اگه ده سالم بهت زل بزنه و نگات کنه تا وقتی که حرفی از علاقش نزنه ارزش فکر کردن و وقت گذاشتن رو نداره! اما توی برخوردات هم جوری نباش که هیچ پسری جرات نکنه حتی باهات حرف بزنه.

    ممنونم ازneda94
    ببینن اگه نظراتمون رو چک کنی جفتمون یه حرف رو زدیم منتهی من به بیان امیدوارانه ولی شما به بیان پیشگیرانه..!! ببینید از الان به بعد تا حدود 26 و27 سالگی بنظرم یه خانوم باید بیشتر توجهش به امر ازدواج باشه و با درک درست موانع و موقعیتها وشرایط موجود فرد مورد نظرش رو پیدا کنه..اگه اون پسر قصد دوستی داشته باشه که اصلا منطقی بنظر نمیاد چون اواخر دوران تحصیلشون هست دیگه فرصتی و رقبتی برای این کار وجود نداره.. مگر همون گزینه خواستگاری یا ازدواج که باز هم باید منتظر اقدام فرد موردنظر باشید و اصلا بهش فکر نکنید چون ازیییییین نگاهها زیاده شاید بعضیاشم خودتون متوجه نشید....

  14. 3 کاربر از پست مفید mahdiaali تشکرکرده اند .

    neda94 (شنبه 12 بهمن 92), sara 65 (شنبه 12 بهمن 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 13 بهمن 92)

  15. #19
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.

    این تایپیک شبیه مسأله شماست.

    مایل بودی اینو مطالعه کن


    .http://www.hamdardi.net/thread29350-3.html

  16. کاربر روبرو از پست مفید ammin تشکرکرده است .

    neda94 (یکشنبه 13 بهمن 92)

  17. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    توی یه تاپیکی یکی از دوستان یه جمله خوبی نوشته بود که تقریبا ذهنم یاری کنه این بود:

    نگاهم میکرد و احساس کردم دوستم دارد، نگاهم میکرد و هزارا شوق عشق در چشمانش دیدم،

    نگاهم میکرد و خواستم باهاش ازدواج کنم، ولی بعدا فهمیدم فقط نگاهم میکرد.


    - - - Updated - - -

    از این نگاهها زیاد پیش میاد تو محطی دانشگاه زیاد جدی نگیر.

    در ضمن اگر هم واقعا فرض رو بر این بگیریم که منظورش ازدواج باشه، خوب قضیه رو بررسی کن ببین میتونی موقعی که پیشنهاد بهش فکر کنی و مهمتر باهاش ازدواج کنی یا نه؟

    مقالات مربوطه رو بخون. خیلی هم چشمت بسته باشه خوب نیست. یه کم چشماتو باز کن و به قضیه ازدواج فکر کن. شاید این یه تلنگر بوده برات.

  18. 3 کاربر از پست مفید kamr تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 19 بهمن 92), neda94 (یکشنبه 13 بهمن 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 13 بهمن 92)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 19:38
  2. با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟
    توسط raahaa در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 21:03
  3. آشنایی برای ازدواج؟؟؟
    توسط تنها*** در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 مرداد 89, 10:27
  4. +جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 13 شهریور 88, 14:24
  5. * جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 06:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.