سلام
اقای اسکای من تو پست اولتون متوجه نشدم که شما رسما پیشنهاد ازدواج دادین ? ( یعنی با صراحت قضیه رو عنوان کردین ) یا فقط غیرمستیم سعی کردین نشون بدین که قصدتون ازدواجه .مثلا اینکه میگین" وقتی می خوای رابطتو باهاش بهتر کنی "یعنی چطوری?
اگه مستقیما پیشنهاد دادین ، فکر میکنم اگه بگین خودتون دقیقا چی گفتین و. خانم دقیقا در جواب چی گفتن دوستان بهتر میتونن کمک کنن.
اینکه تو پست اول گفتین شک ندارم نظرش مثبته اما نمی دونم چرا جوابش منفیه بعد یه جای دیگه گفتین اگه مطمئن میشدم نظرش چیه یک لحظه هم دریغ نمی کردم ، خودتون نظرتون در مورد این جمله هاتو چیه ? از چه نظر دریغ نمی کردین ?
بنظر من دوستان این خانمو وارد جریان خواستگاریتون نکنین ، اگه دوستانشون هم در حد 22 ساله باشن ، امکانش هست که به خاطر سنو سال کمشون نتونن درست با جریان برخورد کنن اونوقت فقط به مجهولاتتون اضافه میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)