اینجور خواستگاری جواب نمیده دوست من چون من خودم امتحانش کردم بهتره که اگه واقعا ایشون رو میخوای باخانوادت مطرح کنی وبری خواستگاری جواب بقیه کسانی هم که بهت بدن همینه تواین سایت چون منم مشکا شماروداشتم.
شمامیخوای بری به این خانم بگی که قصدت ازدواجه؟؟؟خب ایشون حق داره اینجوری رفتار کنه چون دلیل نداره که بخوادباورکنه حق بدین بهش بهترین راه خانواده وبزرگترها هستن اینجوری دیگه جواب قطعی رو میگیری وسردرگم هم نیستی
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)