عشقم من رو تنهام گذاشت ..... من رو با ناراحتي هام تنها گذاشت و رفت
2 سال خاطره .... 2 سال اميد.....2 سال رويا.....2 سال دلبستگي همگي فنا شد و رفت
اميدوارم كه من هميشه تو يادش بمونم و بدونه كه من هنوز دوستش دارم
خدايا بهم صبر بده