عشقم من رو تنهام گذاشت ..... من رو با ناراحتي هام تنها گذاشت و رفت
2 سال خاطره .... 2 سال اميد.....2 سال رويا.....2 سال دلبستگي همگي فنا شد و رفت
اميدوارم كه من هميشه تو يادش بمونم و بدونه كه من هنوز دوستش دارم
خدايا بهم صبر بده![]()
تشکرشده 476 در 164 پست
عشقم من رو تنهام گذاشت ..... من رو با ناراحتي هام تنها گذاشت و رفت
2 سال خاطره .... 2 سال اميد.....2 سال رويا.....2 سال دلبستگي همگي فنا شد و رفت
اميدوارم كه من هميشه تو يادش بمونم و بدونه كه من هنوز دوستش دارم
خدايا بهم صبر بده![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)