عزیزم به نظر من مشکل اصلیت همون کمالگرایی و ارمانگراییته. واقع گرا بودن به معنای قانع بودن به کم نیست . به معنای اینه که این جدال دائم درونی (یا توبیخ دائمی )که از کوچکترین خطا و یا حتی کامل نبودن در یک انسان کمالگرا وجود داره ، در یک انسان واقع گرا از بین میره. کمالگرایی خوبه برای اینکه شما رو به جلو حرکت میده اما اگر از یک حدی پیشتر بره تبدیل میشه به یک تیشه بر روحت که ممکنه افکار بدی رو به سراغت بیاره و حتی گاهی در صورت پیش رفتن فلجت می کنه و از پیشروی بازت می داره چون ممکنه فکر کنی هر چه که تلاش کنی که 100 نمی شی .
توی این سایت مقالات زیادی در زمینه کمالگرایی وجود داره. می تونی حتی تست مربوط رو بزنی تا مطمئن بشی. من هم برات پیدا می کنم و می ذارم.
- - - Updated - - -
http://www.hamdardi.net/thread-15050.html
http://www.hamdardi.net/thread-8862.html
http://www.hamdardi.net/thread-21869.html
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)