سلام نوپو عزیز حق باشماست ومن نظر شما رو هم قبول دارم اما برادرم میگه بزار همه چی همون طوری که هست پیش بره میگه هر چیزی به هر قیمتی خوب نیست.مخصوصا واسه ازدواج که بعدش کمی سرد میشه تو هر سختی میگه خودت پیغام دادی که بیا وگرنه من شرایط ازدواجو نداشتم و...
میگه من اینارو با تجربه ای که به دست آوردم میگم.
اما حرفاش کاملا منطقیه چون هر چی فکر میکنم میبینم شوهر خواهرم آدم راستگویی نیست وبهتره واسطه خودش آدم درستی باشه.
ضمن اینکه قبلا به خواهرم گفته بود آرزو میکنم یک همسر قلیونی معتاد نصیبش بشه.واسه اینکه اجازه نداده بودم برادرم تو خونمون قلیون بکشه.

- - - Updated - - -

سلام ریحانه جون
شوهر خواهرم همه چیو گفته ونکته ای نبوده که بهش اشاره نکنه.میدونه من به مادیات خیلی اهمیت نمیدم وواسه من در درجه چندم اهمیته.
شایدهم حق باشماست واون از اولش منو نمیخواسته واینا همش فیلمی به کارگردانی شوهر خواهرم بوده.
نمیخوام بیشتر از این با حدس وگمان حرفی بزنم که تهمت باشه اما از اول هم راضی نبودم کسی از طرف شوهر خواهرم بیاد.
میگن یکیو میخوای بشناسی ببین دوستانش چه کسانی هستن.شوهر خواهرم به ظاهر آدمیه که همه آرزوشو دارن اما باطن زندگیش پر از دروغ وحقه ونیرنگه.
{البته خواهرم هم با اشتباهات خودش زندگیشو بدتر وسختتر کرده.
اون خیلی زیباست واین زیبایی رو درمعرض دید همه قرار میده.خب همسرشم چشمش دنبال دیگرانه و...}