پس نقش دنیای مجازی این وسط چیه؟
مگه همه دارن فیلم بازی میکنن؟ اگه واقعا اینقدر این محیط نفی و نهی میشه بهتر نیست که اصلا اینجا نباشیم؟ داریم وقت تلف میکنیم؟ مگه همه چیزایی که الان مینویسم غیر از چیزیه
که از درون منه و من بهش معتقدم؟ البته درسته که تو دنیای مجازی ما فقط حرف مردم رو میشنویم عملشونو نمیبینیم
خب مطمانن چیزی که افراد مینویسن یا رفتار میکنن بسته به شخصیت خودشونه
ولی اعتقادی دارم(شاید غلط باشه) اینه که افراد تو دنیای مجازی راحتتر از خودشون میگن از افکارشون کاراشون ولی دنیای واقعی خیلی متفاوته تو دنیای واقعی ما بیشتر تصویر همو
میبینیم و فک میکنیم همو میشناسیم مثلا خاسگارایی که میان یسری حرفای تصنعی میزنن و میرن مگه اونجا خود واقعیشونو میبینیم ؟
ادما کلا ناشناخته ان چه مجاز و چه واقعیت اما هرکدوم از ما در خور و اندازه خودمون یه تصوری ازشون داریم.
حرفای من اصلا طرفداری از مجاز نیست و تنها محیط مجازی که باهاش در ارتباطم همدردیه اما فک میکنم گاهی اغراق میکنیم هم در بیان خوبی هم بدی .
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)