سلام
من دیگه اینکه چه بلائی سرم اومده رو تو تایچیکم ننوشتم چون وحشتناکه.اینو بدون که خیلیا وضعشون بدتر از شماست.یکیشون خود من
ولی نا امید نیستم چون خدا رو دارم و بهش ایمان دارم
خیلی نا امیدی خانومم.خدا رو فراموش کردی؟
تشکرشده 4 در 3 پست
سلام
من دیگه اینکه چه بلائی سرم اومده رو تو تایچیکم ننوشتم چون وحشتناکه.اینو بدون که خیلیا وضعشون بدتر از شماست.یکیشون خود من
ولی نا امید نیستم چون خدا رو دارم و بهش ایمان دارم
خیلی نا امیدی خانومم.خدا رو فراموش کردی؟
gole orkideh (پنجشنبه 19 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)