به قول بعضی خانمها شما حق داشتی به خواستگار جدی فکر کنی!!!!!!!!! اون آقا پسر هم حق داره هر وقت خواست بذاره بره. چقدر دروغ میگن این خانما که میگن یه دختر فقط وقتی با یه پسر رابطه ایجاد میکنه که واقعا دوسش داشته باشه.
نظر بعضی خانما حال آدمو بهم میزنه که همیشه پسرا رو مقصر میدونن ،یا دیدتونو عوض کنید یا لطفا نیاین اینجا نطق کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)