سلام دوست عزیز
قبول کن این اقا با توجه به سن تحصیلات و ... ادم پیچیده ای هستش اخه همه چیز به شما مثلا گفته اما به خانواده نمیگه؟
اگه حرف ایشون اینکه اگه کسی منو میخواهد به خاطر خودم بخواهد و .... چرا همه چیز به شما گفته؟ خوب به شما هم نباید میگفت؟ وقتی به شما میگه خوب شما هم به خانوده میگین؟؟
اینکه حاظر نیستن جلو جمع ریز مسایل بگن جای فکر بیشتری داره
بعد هم اتفاقا با توجه با اینکه میگین رشته اشون مرتبط با روان شناسی درست که کار شما را سخت تر میکنه اما مطمین باش برای یک رولن شناس خیلی خیلی حرفه ای ساده تر
میدونی فرض کن شما رشته ات برق اکه کسی برق یا کامپیوتر و.. خونده باشه یا ادعا کنه تو این زمینه تخصصی داره شما با 7 یا 8 سوال ریز و دقیق و فنی میتونی اینو بفهمی و صحت ادعاش اثبات کنی اما اکه طرف جامعه شناسی یا فرضا زمین شناسی خونده باشه شما به راحتی نمیتونی نظر بدی
الان خیلی ها که زبون گرمی دارن سریع ادعای روان شناس بودنشون میکنه اصلا خیلی ها از بس با زنها و دخترهای زیادی در تماس بودند ممکن خیلی سریع روحیه طرفشون بشناسن
قصدم این نیست که بد بین بشی
اما نسبت به اشنایی اینترنتی عمیق تر فکر کن و تصمیم بگیر
دوست من با شخصی تو نت اشنا شده بود که زبان گرمی داشت و حسابی ام وابسته کرده بود
ادعا میکرد خلبان و عکس با لباس خلبانی تو هواپیما هم انداخته بود حتی از سفرهای مختلفش تو کشورهای دیکه...
با دوستم انگلیسی صحبت میکرد و....
اخر مشخص شد اقا خلبان نیست (شغلشو نفهمیدم چی بوده) اما اطلاعات خوبی تو این زمبنه داشته
و و قتی دوستم عنوان کرد که فهمیدم زن و بچه داری دیکه خبری نشد ازش....
برات ارزوی موفقیت دارم
نتیحه تصمیمات اینجا برای همه ما بنویس فکر کنم مفیذ باشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)