به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 730

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    سلام دوستای خوب و محترم

    حال و احوال همگی خوبه؟؟ هم کمرنگها هم پررنگها

    مدیر محترم،فرشته مهربون،sci،
    آقای روزنه،صابر،میشل،باران،she، سافر زمان،مسافر دنیا، شیدا،باران بهاری،بهار زندگی،ترانه89، دختر مهربون،ستیلا،یوسف گمگشته،مصباح الهدی،سبحان 13،مجید کا،کامروا،فرهنگ 27،امید65،توجیه،باران13،امین ،آیدا86،مهدی،سارا65،بهار شادی،فرشته اردیبهشت،نازنین آریایی،خانم مجرد،پوه،آبی بیکران،آسمانی،آسمان آبی،خاله قزی!!،پرنده غریب،شبنم ز،راحیل ،ویدا،دل ،بی دل، ,همه دوستانی که هستن و حافظه ضعیف من به یاد نمیاره در حال حاضر...

    دوستان کمرنگ! کمتر میان این انجمن ها سر بزنن،بنده خداها حق دارن! آدم دوست داره یه حرفی بزنه نمیتونه،آی حرص میخوره!!
    تا وقتی کمرنگ هستی ،خیلی تمایلی واسه پررنگ شدن نداری،یعنی کسانی که تا به حال هیچی حق اشتراک پرداخت نکردن منظورم هست. ولی وقتی یه بار طعم پررنگی رو چشیدی دیگه نمیتونی کمرنگ باشی!!
    !

    یه مشکلی پیش اومده! گمونم همدردی نسبت به پستای من آلرژی پیدا کرده!
    همین چند روز گذشته بعد مدتی اومدم یکی دو تا پست گذاشتم،چند دقیقه بعدش سایت اونجور شد!(چند روز رفت هوا!) الانم تا یه پست گذاشتم باز سایت قطع شد!

    سعی میکنم کمتر پست بذارم

    --------------------------------------------

    این پست قبلی که آقامجید زدن،خوندمش چقدر تعجب کردم!!!!!!! آخه فکر میکردم فقط من همچین تصوراتی میکنم!!!!!!!!!!

    اتفاقا تابستونی رفته بودیم شهر میشل جون! بیرون که بودم یه دخترخانم از کنارم رد شد،( اصلا یاد میشل هم نبودم)،همینجوری یهو تو ذهنم اومد نکنه این میشل جون باشه!!!!!عزیزم خودت بودی؟؟






    دوستان دیگه رو تا حالا ندیدم !!
    البته همین که اینجا ببینم دوستان رو و از احوالشون مطلع باشیم،خودش خیلی خوبه.
    بعضی ها که چند وقتی ازشون خبری نیست. امیدوارم هرجا هستن همیشه سلامت و خوب و خوش باشنبیان اینجا و خبری از خودشون بهمون بدن

    -------------------------------------------------------------

    این روزها همش دعاگوی مدیر همدردی و فرشته مهربان و سایر عزیزان مسئول و سایت خوبشون بودم.
    خیلی خداروشکر کردم و میکنم که با این سایت آشنا شدم،چون گاهی که به گذشته بر میگردم، می بینم چقدر دیدم به بعضی از مسائل و افراد تغییر کرده و...
    و همه رو مدیون دوستان تو این سایت هستم.
    ممنون و خسته نباشید به مدیر محترم و همه دوستان
    انشاله تو هر دو دنیا بهترین ها براتون باشه

    - - - Updated - - -
    ویرایش توسط reihane_b : دوشنبه 07 بهمن 92 در ساعت 15:49

  2. 14 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 08 بهمن 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), majid_k (دوشنبه 07 بهمن 92), shabnam z (دوشنبه 07 بهمن 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 07 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 07 بهمن 92), کامران (سه شنبه 08 بهمن 92), پرنده غريب (دوشنبه 07 بهمن 92), میشل (دوشنبه 07 بهمن 92), مصباح الهدی (سه شنبه 08 بهمن 92), دختر بیخیال (سه شنبه 08 بهمن 92), ستیلا (سه شنبه 08 بهمن 92), شیدا. (سه شنبه 08 بهمن 92), صاعد (دوشنبه 07 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.