به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #2
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 مرداد 93 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1392-10-02
    نوشته ها
    73
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 124 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اول بگم که هر کسی اخلاق خاصی داره و چیزی که من مینویسم در مورد خودمه که اگه شرایط شما رو داشتم چه کاری انجام میدادم و طبیعتا نظرات و عکس العمل ها میتونن متفاوت باشن با توجه به ویژگی های که هر دو نفری تو رابطه از هم میبینن!
    من به شخصه اگه قرار باشه با کسی ازدواج کنم و یه همچین افکاری در موردش بیاد تو ذهنم قطعا دیگه به عنوان همسر آیندم بهش فکر نمیکردم!!
    اگه دختر مورد علاقم اینجوری برای من شرط بزاره که یا همه چیزایی که من میگم یا خداحافظ،حتی اگه یه رابطه ی ده ساله هم باهاش میداشتم،همه ی عشقمو میزاشتم زیر پامو افسوس ده سالیو میخوردم که به خاطر این دختر تلف کردم و دیگه این دختر رو فقط به عنوان یه خاطره برای خودم نگه میداشتم نه همسر آیندم!!!!!
    در ضمن قرار نیست همیشه ما پسرها نگران اینده ی طرف مقابلمون بعد از ترکش باشیم،ما هم قراره زندگی کنیم و لذت ببریم از زندگیمون پس اول نگران خودت باش و دلت برای خودت بسوزه نه طرف مقابلت.البته خب بعضیام هستن که خیلی عاشقن و همه ی سختی ها رو برای رضایت عشقشون تحمل میکنن که البته باید بدونی اونا دیگه فکرایی که شما تو ذهنتونه در مورد عشقشون نمیکنن و دیگه این چیزا براشون مهم نیس...
    ویرایش توسط reza 12 : دوشنبه 07 بهمن 92 در ساعت 00:59

  2. 3 کاربر از پست مفید reza 12 تشکرکرده اند .

    mercedes62 (دوشنبه 07 بهمن 92), ramin_ad (سه شنبه 08 بهمن 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 07 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا احساس من نوسان دارد؟؟
    توسط مه و خورشيد 75 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 96, 13:49
  2. با تهدیدای همکلاسیم چه کنم؟؟ فک میکرده من دوسش دارم و دوست دخترشم
    توسط paniz93 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 مرداد 92, 23:01
  3. چطوری به استادم نزدیک و دوست بشم؟؟
    توسط sahar amiri در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 تیر 92, 02:36
  4. بهش بگم دوسش دارم؟؟
    توسط mozhgan s در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 مهر 91, 20:48
  5. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.