اول بگم که هر کسی اخلاق خاصی داره و چیزی که من مینویسم در مورد خودمه که اگه شرایط شما رو داشتم چه کاری انجام میدادم و طبیعتا نظرات و عکس العمل ها میتونن متفاوت باشن با توجه به ویژگی های که هر دو نفری تو رابطه از هم میبینن!
من به شخصه اگه قرار باشه با کسی ازدواج کنم و یه همچین افکاری در موردش بیاد تو ذهنم قطعا دیگه به عنوان همسر آیندم بهش فکر نمیکردم!!
اگه دختر مورد علاقم اینجوری برای من شرط بزاره که یا همه چیزایی که من میگم یا خداحافظ،حتی اگه یه رابطه ی ده ساله هم باهاش میداشتم،همه ی عشقمو میزاشتم زیر پامو افسوس ده سالیو میخوردم که به خاطر این دختر تلف کردم و دیگه این دختر رو فقط به عنوان یه خاطره برای خودم نگه میداشتم نه همسر آیندم!!!!!
در ضمن قرار نیست همیشه ما پسرها نگران اینده ی طرف مقابلمون بعد از ترکش باشیم،ما هم قراره زندگی کنیم و لذت ببریم از زندگیمون پس اول نگران خودت باش و دلت برای خودت بسوزه نه طرف مقابلت.البته خب بعضیام هستن که خیلی عاشقن و همه ی سختی ها رو برای رضایت عشقشون تحمل میکنن که البته باید بدونی اونا دیگه فکرایی که شما تو ذهنتونه در مورد عشقشون نمیکنن و دیگه این چیزا براشون مهم نیس...








علاقه مندی ها (Bookmarks)