یک نکته سعی کنید مثل یک مرد واقعی در زمان غر زدن ها و خاله زنک بازیهای مادر و همسرتون یک گوشتون در باشه و یکی دروازه. سعی کنید در حق مادرتون فرزندی کنید و در حق همسرتون همسری و به نظر من یک مرد می تونه این دو کار رو به طور کلی از هم تفکیک کنه بطوری که تلاقی ای با هم نداشته باشند. اگر همسرتون و بخصوص مادرتون ببیننند که بدگویی هاشون روی شما اثر نداره خودشون بعد از مدتی دیگه ادامه نمی دهند. علاقه شما و همسرتون به دست خودتون و تلاش شما هست و این زندگی به دست شما قراره زندگی بشه نه با تعبیر خوابها. با خواب و حرف این و اون زندگیتون رو تلخ نکنید. تا وقتی خوبه از خوب بودنش لذت ببرید و با ترس از آینده حالتون رو خراب نکنید.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)