سلام آقاي محترم چرا جبهه گيري كرديد. اول ببينيد منظور من چي بوده بعد برخورد تند كنيد
من منظورم اين بود شما ايشون رو يك گزينه مناسب براي ازدواج ديديد و ميخوايد آشنا بشيد كه اگر معيارهاي شما رو داشت اقدام رسمي و ازدواج.
يا نه شما عاشق اين خانوميد و به اين خاطر ميخوايد ازدواج كنيد و اين مدت رو براي راضي كردن خانوادتون لازم داريد تا اقدام رسمي كنيد؟؟؟
در هر صورت شما كار سختي در پيش داريد با شرايط خانوادگي شما و خانواده ايشون كه فرد ديگه اي رو در نظر دارند شما بايد انرژي بيشتري صرف كنيد.
اميدوارم موفق و خوشبخت باشيد.
- - - Updated - - -
در ضمن شمايي كه قصد اين امر مهم رو داريد بايد صبر و حوصلتون بيشتر از اين حرفا باشه تا بتونيد رضايت دو تا خانواده رو جلب كنيدصبوری گرامی شما از کجای حرفهایی که من زدم فهمیدید قصد من دوستیه لطفا خط مورد نظر و متنی رو که من نوشتم رو بهم بگید و اگر نگید و مشخص نکنید از کجا این طرز فکر غلط رو دارید اگر باز هم هر فرد دیگری اسرا به چسباندن افکار بی پایه ذهنش به من داشته باشههمینجا برخورد تندی خواهم داشت و الفاظ نامناسبی بکار خواهم برد










علاقه مندی ها (Bookmarks)