خواهربنده به خواست خودش ازدواج کرده.البته ایشون قبلا از ازدواج یه نامزدی نا موفق هم داشتن.
من فکر میکنم 60 ال 70 درصد مقصر خواهرمه ولی شوهرش رو هم بی تقصیر نمیدونم ولی بازهم سرچشمه مشکلات رو
از این بی توجهی و بی تفاوتی خواهرم میدونم .وقتی شوهری بیاد خونه و محبتی رو نبینه چیکار میکنه؟
من ازدواج کردم و وقتی با همسر خودم مقایسه میکنم میبینم که خواهرم اصلا محبتی نداره مثلا صبح از خواب بیدار نمیشه و
با شوهرش صبحانه نمیخوره.این یه مثال کوچیکه.
خواهرم ذاتا با محبته ولی اصلا بروز نمیده خلاصه اگه اینطور پیش بره این زندگی جلو نخواهد رفت بهتر نیست یه مشاور حضوری برند؟شما دوستان کسی رو پیشنهاد میدین؟
ممنون