سلام
شوهر خواهرم به خواهرم گفته اون از وضع مالی شما خجالت کشیده وگفته نمیخوام تو سختی دخترشونو بدبخت کنم.
یه سوال دارم اما جوابشو پیدا نکردم...
نمیدونم چرا یهو همه خواستگارام اینطوری میشن؟البته فقط وفقط وفقط خدا علتشو میدونه.
برادرم میگه اون باید مردو مردونه میومد جلو.اما بازم دلتو بد نکن چون نمیدونی چه علتی واسه خودش داشته.
من میگم خب اون که میدونست ما اینطوریم پس چرا جلسه اول اومد واینقدر دوست داشتنشو به شوهر خواهرم وخانوادش گفت.
حتی گفتن هرجارفته خواستگاری یا هیچی نمیگفته یا میگفته خوب نبود.اما اینجا اولین جایی بوده که همون لحظه که تو ماشین نشسته گفته خیلی خانواده خوب ودختر خوبی بودن.
نمیدونم حکمت خدا چیه.
آقا پسرالطفا اگر تکلیفتونو با خودتون نمیدونید پاپیش نزارین.
- - - Updated - - -
دیگه نباید حرفی بزنم.واسه صبرم دعا کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)