نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
من کجا گفتم شما حق انتخاب ندارید ؟
من تازه میگم صریح جوابتو بده و خیال اون پسر رو راحت کن
لطفا یبار دیگه بخون چی گفتم بعد موضع گیری کن
موفق باشی
مرسی .اینجا جایی نیست که من و شما همدیگه رو بشناسیم پس مطمینانا لزومی نداره کسی بخواد موضع گیری کنه .همه برای رفع مشکلات به دوستان خودمون کمک میکنیم.بازم تشکر دوست گرامی.