سلام، به نظر من راه درست فقط صحبت کردن مستقیم خودتون و بعد خانواده تونه. به نظر میرسه که همینکه رفتی باهاش صحبت کردی یعنی شهامت اینکار رو داری. پس نیازی به نامه بازی نیست. فقط چیزهایی که ازت نقل کردم در زیر باعث کمی نگرانی میشه ولی اگه دوستش داری سعی خودت رو بکن.
نوشته اصلی توسط 1234567
بعد از اینکه حرفام تموم شد به چشم هاش و ژست صورتش نگاه کردم هیچ واکنش منفی و علامتی از عدم رضایت در او نبود
....
بیکارم
.....
از افسردگی بیرون اومدم
.....
من سابقه عشق و شکست عشقی دارم
علاقه مندی ها (Bookmarks)