شرایط دختر با پسر خیلی فرق میکنه...این قابل توجه دوستانی که به بالا بودن سن خانم و ازدواج نکردنش مشکوکن!!!
یه دختر باید منتظر موقعیت مناسب باشه به شرطی که خودش واسه خودش دست و پا نکرده باشه...ولی یه پسر میتونه به محض داشتن شرایط کافی اقدام به خواستگاری از کیس های مطلوب نظرش بکنه...پس منم با شیدای عزیز و مدیر همدردی موافقم و این بالا بودن سن آقا و نداشتن هیچ تجربه جنسیه که مشکوکه نه ازدواج نکردن این خانم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)