میدونم خیلی خیلی حرف اشتباهیه اما احساس میکنم آروم میشم اونطوری
تشکرشده 325 در 143 پست
میدونم خیلی خیلی حرف اشتباهیه اما احساس میکنم آروم میشم اونطوری
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
نه بابا فک میکنی اصنم اروم نمیشی.
درنهایت ادم بده میشی.
من خودم خیانت که نه اما مثلا گاهی از چیزی که ناراحت میشدم یا از رفتاری میرفتم مثلا میگم با اقایی حرف میزدم حرف رسمی و محترمانه مثلا الکی سوال درسی از فلانی میپرسیدم که میدونم اگه بهمکلاسیم که دوسم دارن بببینن دلخور میشن یا مثلا میخوام از جمع برم اقای فلانی و صدا میزدم میگفتم خدانگهدار میدونستم طرفم بفهمه دلخور میشه ها لجبازی میکردم اینا ارومم نکرد ک هیچ بدتر آدم بده منو کرد تازه کاریم نبود خیانتم نبود واسه لجبازی بود چون میدونستم همکلاسبم که دوسم داره از همین مسایل کوچیک و پیش پا افتاده هم دلخور میشن مثلا بخیال خودم داشتم لجبازی میکردم . اما نتایج بدتری داشت.فکر نمیکردن از رو لجبازی هستش بخودم ضرر زدم بدتر محدود تر شدم:(
اما زود فهمیدم اینجور کارا اشتباهه و مشکل و حل ک نمیکنه هیچ بدتر خودش یه مشکل دیگه ای میشه.
پس هرکار میکنی فک تلافی و انتقام و خیانت و .... بنداز دور
تو خودت باش. تو خوب باش بقیه میخواین بد باشن باشن.
اما تو بد نباش.
چون اینجوری پیش خودت و اون بالایی سرافکنده نمیشی . خجالت زده نمیشی. پیش وجدان خودت حرفی داری واسه گفتن . هرکسی مسول اعمال خودشه. حتی نزدیک ترین افراد بما.
ویرایش توسط دختر بیخیال : چهارشنبه 25 دی 92 در ساعت 22:10
khaleghezey (شنبه 19 بهمن 92), میشل (پنجشنبه 26 دی 92), شارلوت (پنجشنبه 26 دی 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)