چرا من دقیقا با این موضوع مشکل دارم چرا به زن ومردی که شرعا وقانونا زن وشوهرند وحتی اسمشون هم رفته توی شناسنامه هم میگن نامزد
نامزدی یعنی دوره شناخت حدقل به نظر من باید قبل از عقد رسمی باشه نه بعد از عقد رسمی
اجازه بدهید به یک نتیجه گیری برسیم
تشکرشده 7 در 4 پست
چرا من دقیقا با این موضوع مشکل دارم چرا به زن ومردی که شرعا وقانونا زن وشوهرند وحتی اسمشون هم رفته توی شناسنامه هم میگن نامزد
نامزدی یعنی دوره شناخت حدقل به نظر من باید قبل از عقد رسمی باشه نه بعد از عقد رسمی
اجازه بدهید به یک نتیجه گیری برسیم
دختر بیخیال (سه شنبه 24 دی 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)