به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 44
  1. #31
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    سلام...ممنون از ابراز نظرتون،مچکرم آقای امین
    طی ایمیلی محکم و نه ناجور البته،اعلام کردم که هر ایمیلی برام بفرستی نخونده حذفش میکنم و از زندگی من برو و حتی پشت سرت رو هم نگاه نکن و گفتم که نیازی هم به نفرین نیست،بالاخره این عالم حتماً خدایی داره که دانای کل و توانای کل هستش و لابد میتونه باهات برخورد بکنه...نمیدونم شایدم برخورد نکنه....
    نمیدونم چرا میخوام این حرفا رو اینجا بنویسم،میدونم هرکدومتون دردسرای خودتون رو دارین و شاید انتظار من از شما برای کمک خیلی هم منصفانه نباشه...ولی دیشب اصلاً حال و روز خوبی نداشتم،یاد هر کدوم از حرفاش و جملهاش و پیام ها و اسمس هاش که میافتادم (هرچند همه رو حذف کردم) انگار چاقو به قلبم میزدن،خییلی هم گریه کردم...آخه شما نمیدونید که من 2 ماه تمام هر روز بهش میگفتم فلانی ممکنه من توی انتقالی دچار مشکل بشم بهتره بیخیال من بشی،اصلاً یادم نمیره که چطور جوابم رو داد،کلی توبیخم کرد که مریم یه بار دیگه نگی بیخیال شو،من نمیتونم غیر از تو با کس دیگه ای ازدواج کنم...2 ماه تمام من میگفتم فلانی اگه میدونی خونواده ت با ازدواج تو از یه شهر دیگه موافق نیستن کوتاه بیا و حرفشون رو قبول کن ولی 1000 بار گفت اونا بیخود کردن،مگه اونا میخوان زندگی کنن که برای یه آدم 37 ساله تعیین تکلیف میکنن!!!! حالا بعد 5 ماه برگشته حرفایی رو که من 5 ماه پیش و 100 بار تکرارش کردم رو بهم تحویل میده،انگار من شعورم کمه...تازه اون به من میگه تو شکاک و مریضی!!! وقتی میگم اون ارتباط رو قطع کردم یعنی قطعش کردم!!! ولی خوب نمیدونم چرا باورم نمیشه؟اگه میخواست قطعش کنه چرا همزمان با وجود من داشت ادامه ش میداد؟ اگه نمیخواست بعد ازدواج ادامه بده چه لزومی داشت خدا روز به اون عظمت دستشو رو بکنه و من رو بدبین بکنه

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    با سلام خواهر خوبم دنبال دلیل نباش که چرا این کار رو کرد و اله شد و بله شد حالا ایمیل فرستادید شایدم تند جوابش رو دادین ولی بهترین کار بی جوابی بود و یام اگر جوابی می دادی با آرامش و آرزوی خوشبختی براشون بود این خیلی کوبنده تره همیشه . ایشون آدم قابل اعتماد برا زندگی نیست البته طبق توصیفاتی که از ایشون کردید و آدم بی بند و باری به نظر میرسن. بهترین کارو کردن که تموم کردن چون اگر ایشون تموم نمی کردن شاید شما احساسی برخورد می کردید و رابطه تون رو ادامه میدادید. من خودم به شخصه بفهمم نامزدم و یا شوهر آیندم با دختری رابطه جنسی داشت اصلا نمی تونم باهاش زندگی کنم و اینم میدونم الان کمتر پیدا میشه همچین پسرهایی. شمایی که فهمیدید این برا همیشه یه نوع بدبینی برا شما ایجاد می کنه. پس اگرم هم برگشت ادامه ندید. چون اگر باز احساسی بشید و دوباره رابطه رو شروع کنید تنها کسی که از این رابطه ضربه میخوره خود شما خواهید بود

  3. 2 کاربر از پست مفید deniz90 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 25 دی 92), maryam1363 (سه شنبه 24 دی 92)

  4. #33
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    بعد از اومدن اون اسمس دو ساعت تمام اصرار کردم که زنگ بزن حرف بزنیم که اونم مدام تکرار میکرد آب شدم از خجالت و روم نمیشه و همه چی رو گفتم و... بذار فردا حالم بهتر شد حرف میزنیم،تنها چیزی که گفتم این بود که :باورم نمیشه!من از تو یه بت ساخته بودم که میپرستیدمش،تو به من تعهد داشتی...اونم گفت تعهد زمانیه که تو پیشم باشی و من با وجود تو با کس دیگه ای ارتباط جنسی برقرار بکنم،حالا که فکر میکنی بهت خیانت کردم میرم...و همین شد که گوشیش رو 5 روز خاموش کرد،فقط در قالب ایمیل گفته بود من نمیخواستم بازیت بدم و من دستم به خیانت آلوده شده و نمیتونم اینو هیچوقت از ذهن تو پاک کنم...منم دیدم توی امتحاناتم اینجوری میکنه بهش ایمیل دادم و یه سری حرفا گفتم که تو دغل بازی،دروغگویی،چرا با زندگیم بازی کردی و از این حرفا،که خوب تا حدی هم حق داشتم بالاخره من خییلی شوکه شده بودم از این اتفاق...از طرفی چون ایام امتحاناتم بود نمیخواستم از همه طرف ضربه بخورم هم عاطفی هم درسی..این بود که چند روز بعدش بهش اسمس دادم که راجع به مشکلمون حرف بزنیم،که حرفای منو پیش کشید که آره تو به من اعتماد نداری و تو گفتی خدا منو نجات داده و...دست پیشم گرفت،با این اوصاف من هی سعی کردم باهاش همدلی کنم و اون هم خیلی سرد جواب میداد انگار جامون کاملاً عوض شده بود!!!!!! توی این فاصله ایشون تشریف بردن خونه یه 5 روزی و کژدار و مریض فقط اسمسی باهاش تا میکردم تا دوباره رابطه مون عادی شد و برگشت به روال عادی...فقط وقتی برگشت تهران و تلفنی صحبت میکردیم من این مسئله رو چندین بار در قالب یه گفتگوی خیلی آروم و به دور از تحقیر و تنش باهاش مطرح کردم و گفتم از بابت تکرارش در آینده و بعد ازدواج نگرانم.خوب به نظرتون انقدر هم حق نداشتم؟ یعنی باید هیچی نمیگفتم و خودم رو میزدم به کری و کوری؟ آخرشم همینو بهونه کرد که تو دیگه نمیتونی به من اعتماد کنی و توی صحبتات کاملاً نگرانی موج میزنه و...به همین راحتی همه چی رو با این بهونه تموم کرد.............
    کاش یه جور دیگه برخورد میکردم،نمیدونم ،به خدا نمیدونم ،خودمم گیج شدم...چی بود این اسمس این وسط؟؟؟؟؟

  5. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    وقتی می بینم دختر خانمهایی به خاطر احساساتشون این همه یه آقایی که خطایی کرده رو باز تحویل می گیرن و باز شاید حاضر میشن به زندگیشون راه بدن واقعا متاسف میشم. کاش ما دختر خانمها اونقدر به خودمون بها بدیم که دیگه این آقایون فک نکنن وقتی هر کاری هم بکنن باز مورد قبول دوست دختر یا خانمشون قرار می گیرن. چه نیازی هست که اصرار می کردید با ایشون حرف بزنید اینجا ایشون خطا کردن ولی کسی که اصرار به اصلاح رابطه داشته شما بودید. تورو خدا بیاید به خودتون بها بدید تا همه بهتون بها بدن. ایشون یه اسمس با اون محتویات براتون فرستادن بعد 5 روز گوشی شون رو خاموش کردن شما باز دنبال دلیل بودید!!!!! واقعا ناراحت میشم شما یه خانم 26 27 ساله هستید یه نوجون نیستید که بگیم احساس غلبه کرده بر عقلشون. خوبه با اون اس ام اس فهمیدید مرد متعهدی نبوده پس بیخیال بشید و اگر هم ناراحتید اعادیه و می گذره. فقط با اون آقا کاری نداشته باشید دنبال دلیل نباشید نقطه پایان رو بزارید و تموم کنید . اگر برعکس شما این کارو با ایشون می کردید اس ام اس و ایمیل که هیچ اسمتونم به زبونشون نمی یووردن . پس بازم میگم چه بهتر اون آقا تموم کردن چون شما واقعا آدم احساساتی هستید و حتما نرم میشدید و ادامه میدادید و شایدم بعدها ازدواجی از طرف ایشون برا شما به وجود نمی یومد

  6. 7 کاربر از پست مفید deniz90 تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 24 دی 92), aysu (چهارشنبه 25 دی 92), khaleghezey (چهارشنبه 25 دی 92), maryam1363 (سه شنبه 24 دی 92), sanjab (سه شنبه 24 دی 92), sara 65 (سه شنبه 24 دی 92), آزرم (سه شنبه 24 دی 92)

  7. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    ممنونم deniz جان
    بله شما درست میفرمایین،از لحن تندت هم ممنونم ،گاهی آدم با این لحن ها بیشتر به خودش میاد...ولی چون شما جای من نبودین و اون حرفها و رفتارها رو طی 5 ماه ازش ندیدین ممکنه من رو آدمی ببینید که برای خودم ارزش قائل نیستم،این اتفاق بعد 5 ماه رابطه رؤیایی(به این لحاظ میگم رؤیایی چون سر همه نمازام از خدا تشکر میکردم که چنین مردی رو سر راهم قرار داده)مثل ریختن آوار روی سرم بود، یعنی تا این حد خودشو خوب نشون داده بود،بعد یهو در ظرف چند ثانیه ورق برگشت و من موندم و کلی سؤال بی پاسخ.......باورش و قبولش برام غیر ممکن شد،خیلی ضربه بدی بود،خیییلی

  8. #36
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بحث اینکه بعدازاینکه شما فهمیدی،بعداون ارتباط روقطع کرده یانه، نیست.نکته اینجاست اون آقا بعد ۳۷سال همونی هست که تادیروزبوده،هرگلی زده به سرش باید تادیروزمیزد بقیه ش مث کنکوره(دوران آشنایی) وحتی شما .خودش اونجورخانمهاروقبول نداره وگرنه باهاشون ازدواج میکرداونوقت انتظار داره شما خودشو قبول کنید که با اونابوده!!.دیگه توجیه خطایی به این بزرگی توی دوران آشنایی معنی نداره..امامن به شماتوصیه میکنم.بعد اینکه آروم شدی بشین محاسبه کن چرا دچاراین وضعیت شدی؟چه نگرشی شماروبیمه میکنه؟توی همین سایت مقالاتی برای نوع رفتار در دوران آشنایی هست.این یه نمونه ش:http://www.hamdardi.net/thread-19071.html

    - - - Updated - - -

    خانم مریم اگه توی این زمینه مهارت بدست نیاری ودیدگاهت روپرتروسیع ترنکنی بازفردا اگه خواستگاری برات پیدا بشه چه دنیای واقعی چه مجازی باز دچارزلزله ۸ریشتری ازنوع دیگه میشی(مث بعضی دختروپسرای دیگه که دچاراین شوک هاشدن).تمرکزمیکنی براینکه طرفت مثلاخیانتکارنباشه ممکنه چیزای دیگه رو نادیده بگیری. تو این حق روداری با یه فرد نرمال،ازدواجی رضایت بخش روداشته باشی این "اصل اوله".هیچ وقت اینوفراموش نکن
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  9. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    ayda86 (چهارشنبه 25 دی 92), khaleghezey (چهارشنبه 25 دی 92), maryam1363 (سه شنبه 24 دی 92), sanjab (سه شنبه 24 دی 92)

  10. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    سلام
    چه خوب شدرابطه را تمام کردید
    اگه این اقا امده بود و همه این قضیه را تعریف کرده بود من بهش میگفتم که تموم کن و این رسوایی ناجور در اینده باعث شک وبدبینی خواهد شد این اقا چون نیاز جنسی به شما نداشته و و تحت تاثیر نیاز جنسی نمی خواست با شما ازدواج کنه توانست راه حل منطقی را انتخاب کنه اون احتیاج به یه همدم و همراه داشت برای تامین عاطفی که تصمیم به ازدواج با شما گرفت (و البته در مرحله بعد تامین جنسی با از طریق این همدم ) حالا ببین زنی که یک شک بزرک تو دلش هست ایا می تونه نیاز عاطفی مرد را تامین کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو هرگز دیگه نمی تونستی بهش اطمینان کنی و هر وقت یه شماره بهش زنک میزد تو هزار فکر ناجور می کردی
    و اون خیلی مودبانه خواست خودشو کنار بکشه ولی شما بچه باز ی در میاری بهش ایمیل میزنی که نخونده پاک میکنم (ولی خودم ایمیل میزنم)
    (((((((((((میگی بعد از تماس با شما با اون خانم قرار گذاشته یعنی ارتباط با دو زن به طور همزمان !!!!!!!!!!! این نرماله؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟ کاش مدیر یا بقیه جواب بدن که ایا واقعا عادی هست یا نه چون منم نمیدونم و دوست دارم بدونم که نرماله یا نه )))))))))))

    مسله 2-تو چرا خودتو کوچک کردی و مرتب تماس گرفتی و توضیح خواستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اس اشتباه امد تو مرتب برا چی توضیح خواستی باید همون لحضه تو گوشیت را خاموش میکردی و جواب نمی دادیمی خواستی توجیه شی و راه ارتباط را دوباره باز کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟برا همین تماس میگرفتی
    مسئله سوم
    اینکه روز اربیعن امام حسین قرار نامزدی بزارید اشکالی نداره و خوبه بعد میگی چرا خدا تو این روز ستار العیوب نبوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اگه مسلمانی پس پایبند حرمتها باش و اگه نیستی دیگه از خدا ایراد نگیر که چرا امروز یادت رفت
    ویرایش توسط نازنین2010 : سه شنبه 24 دی 92 در ساعت 14:52

  11. #38
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    سلام ،ممنونم از دوستای خوبم،آقای امین و نازنین،ممنونم که برام وقت گذاشتین
    آقای امین اون لینکی که برام گذاشتین رو خوندم،فکر میکنم واقعاً به کارم میاد...
    نازنین جان من باهاش تماس نگرفتم که خودمو کوچیک کنم اننننننننقدر از این اتفاق شکه شدم که باورم نمیشد...من 5 ماه با یه آدم دیگه طرف بودم و نمیتونستم ببینم ظرف چند ثانیه این چرخش 180 درجه ای رو.
    شما واقعاً فکر میکنید اینکه این آقا چندین ماه یکی رو سرکار بذاره و با احساساتش بازی کنه بعد بلافاصله هم خودشو بکشه کنار میشه حرکت مؤدبانه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مسئله بعد اینه که من روز اربعین قرار نامزدی نذاشتم،کاش پستامو دقیق تر میخوندی، گفتم این آقا تماس گرفت و اعلام کرد که هفته آینده که چند روز تعطیله میره خونه و با خونواده ش صحبت میکنه که تاریخ مشخصی برای خواستگاری تعیین بکنن (برای اسفند). من اگه به حکمت اون اسمس شک کردم همین بود که اگه قرار بود به قول شما من شریک عاطفی و بعدهم شریک جنسی ایشون باشم خوب یعنی همه چی گل و بلبله دیگه،چه لزومی داشت اومدن چنین اسمسی بخواد من رو به آینده بدبین بکنه که با هر زنگی بهش شک بکنم.این مسئله همه ذهن من رو گرفت که اگه قرار بوده من زندگی خوبی داشته باشم(کما اینکه همه چی داشت عالی پیش میرفت) چرا باید با این رسوایی دستش رو بشه؟
    منم میدونم این اتفاق باعث بدبینی من در آینده میشد ولی خوب اگه قرار بود سر به راه بشه چرا باید اون اتفاق میافتاد که همه چی رو به هم بریزه ؟میدونم بهم خرده میگیرین ولی هنوزم نفهمیدم چی شد و چرا یه دفعه همه چی تغییر کرد

  12. کاربر روبرو از پست مفید maryam1363 تشکرکرده است .

    khaleghezey (چهارشنبه 25 دی 92)

  13. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 مهر 93 [ 19:20]
    تاریخ عضویت
    1392-10-11
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    680
    سطح
    13
    Points: 680, Level: 13
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    390

    تشکرشده 100 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    خانم مریم اینکه حکمت اون اس ام اس چی بوده ,بستگی به تعبیر خودتون داره، به نظر من خوشحال باشید که خداوند اونقدر دوستتون داره که این مسئله براتون روشن شد !!! کسی که روابط ازاد رو قبل از ازدواج تجربه می کنه حتما ایدئولوژی و نگرش خاص خودشو داره و بهتره با کسی ازدواج کنه که از این نظر هم کفو باشن....

    به نظر نمیاد این اقا قرار بوده تو زندگی مشترک سر به راه بشه... واسه سر به راه شدن ,یه ادم لازمه حداقل یه چند سالی از اون نوع زندگیش فاصله بگیره و نادرستی کارشو خودش درک کرده باشه ، نه مثل این اقا که ارتباط با اون خانومو ادامه بده در حالی که قضیه ازدواجش با شما به یه قطعیتی رسیده بود!!!

  14. 2 کاربر از پست مفید ayda86 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 25 دی 92), maryam1363 (چهارشنبه 25 دی 92)

  15. #40
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو مریم گرامی

    اولا نوشته هام نظرات شخصیه خودم

    ببخشید دیر شد داشتم مطالب دوستان رو میخوندم صحبتای جناب مدیر خیلی جالب کامل بود

    (( با سلام و احترام
    یه آقایی اگر تا 37 سال ازدواج نکرده، تصور می کنید با نیاز جنسی اش چگونه تعامل داشته است؟
    اگر فکر می کنید که به هیچ وجه با خانمی رابطه نداشته ، صیغه نکرده یا .....، احتمال قوی وجود دارد که نقصی در قوه جنسی او باشد.
    وقتی با اقای در چنین سنی برای ازدواج آشنا می شوید، بهتر است بدانید که به نوعی به نیازهای جنسی اش تا کنون جواب داده است.
    سن بالای ازدواج تبعاتی در هر دو جنس دارد. که البته اینجا جای بحثش نیست. و باید نسبت به این موضوع آگاهی برای دختران و پسران وجود داشته باشد. ))

    تقریبا اکثر پسرا سن بالا اینوضعیت رو دارن تقریبا عادیه واسه پسرا

    دومندش طبق گفته خودتون:

    ایشون هم اصالتاً اهل یه شهری هستن با فاصله یک ساعته از شهر ما ولی 14 ساله خودشون ساکن تهرانن،از زمانی که قبول شده دانشگاه تا الان که 10 ساله میره سر کار(در یکی از مشاغل لشکری و حساس!!!)

    اگه منظورت از کار حساس سپا و اطلاعات و اینچیزاست که اگه اینجوری نباشن باید بهشون شک کرد یعنی شخصیتشون اینجوری شده نوشته هاتون رو میخوندم ( فقط حس کردما درست یا غلطش رو نمیدونم) من دوسال 7ساله توی نت هستم 2سال بطور مرتب توی یه مسنجر گفتمان میکردیم در مورد مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی یکچیزی رو خوب متوجه شدم فرقی نداره چه قشری با چه طرز فکر سیاسی و شغلی ولی ( تجربه شخصی منه و یه مقاله هم در موردش خوندم تاییدش میکرد) از آدمایی که خوب حرف میزنن فاصله بگیر از آدمایی که خودشون رو خیلی خوب نشون میدن فاصله بگیر وگرنه یکروزی میرسه که خیلی دیر مشه و ضربش رو میخوری.
    حس من در مورد این آقا و نوشته هایی که داشتین این بودش.شوربختانه اگه دقت کرده باشی توی رابطه های دخترا و پسرا من خودم یه رفیقی داشتم دقیقا خوب حرف میزد ولی تنها فکر ذکرش این بود دختر رو ببره خونه خالی!!! این قانونه پسراست میخوای دختر تور کنی خوشتیپ و مودب و خوش صحبت و قربون صدقه و عاشقانه رفتار کن.یه روش مخصوص هستش که میگه دخترو باید بیاری بالا بالا بالاتر بعد همچین بزن توی سرش که نتونه بلند شه این روش اصلی واسه تور کردن دخترا هستش برای بردن به خونه خالی!!! خیلی مزخرفه نه حال آدم بهم میخوره میخواد بالا بیاره اینو وقتی میشنوه ولی شوربختانه این راه 90% جواب میده

    ببخشید تجربیاتم رو میگم چون کارشناس نیستم بخوام نظر کارشناسی بدم ولی رفقای خودم از 5 تاشون که متاهل هستن 3تاشون هنوزم رابطه دارن یکیشون مشکل داره با خانومش کارش اشتباهه خیلی هم اشتباه ولی 2تای دیگه چی فکر نکن سیگاری هستن یا عرق خور و بی نماز و فحاش و ولگرد و بداخلاق نه اتفاقا خیلی هم خوبن ولی کسی که توی مجردی اشتباهی کنه و واقعا نخواد ترکش کنه قصدش رو نداشته باشه و قوی نباشه توی این مسیر بعد ازدواج احتمال لغزشش هست حالا به هر دلیل درست یا نادرستی

    شما هم نمیتونی بهش اطمینان کنی دیگه یا خیلی سخت هر بحث و یا دعوایی میشه دلت هوری میریزه پایین میگی شاید باز رفته با یکی دیگه.کسی که قصدش ازدواج باشه بله بهش حق میدم رابطه جنسی شرعی یا غیر شرعی داشته باشه چون 37 سالش شده همون صحبت آقای مدیر ولی وقتی آدم میخواد ازدواج کنه و تصمیمش جدیه بهتره رابطه های قبلیش رو کامل کات کنه و تا اینکارو نکرده رابطه جدید برقرار نکنه.


    توی دوسال گفتمان با هزار جور آدم با سلیقه و عادت های مختلف ایرانی های داخل و خارج کشور اینو به جرات میتونم بگم(البته بازم میگم تجربه و نظر شخصیمه) این چیزی که نوشتین اینجا:

    ((..این بود که چند روز بعدش بهش اسمس دادم که راجع به مشکلمون حرف بزنیم،که حرفای منو پیش کشید که آره تو به من اعتماد نداری و تو گفتی خدا منو نجات داده و...دست پیشم گرفت،با این اوصاف من هی سعی کردم باهاش همدلی کنم و اون هم خیلی سرد جواب میداد انگار جامون کاملاً عوض شده بود!!!!!!))

    یه یه تکنیکه واسه آدمایی که میخوان به هر دلیلی سواستفاده کنن ولی طرف مچشونه میگره و متوجه میشه ولی دوباره برمیگردن به همین روش دقیقا همشون همینجوری رفتار میکنن با صدای بلند و طلبکار هم میگن یا حرفای خودمون رو به خودمون پس میدن یا میخوان همه چی رو تموم کنن دقیقا توی یه مسئله مالی همین دیروز همین مورد واسم پیش اومد.

    نه میگم کات کن نه ادامه بده به خودت مربوطه ولی شما 29سالته خوشگل و خوشقیافه و خوشتیپ و با اخلاق و کارمند رسمی هم که هستی.مردا وقتی سنشون میره بالا منطقی تر میشن شما هم بنظرم صبر کنی خواستگارای خیلی خوبی براتون پیدا میشه.

    حداقلش اینو خودم با گوشای خودم شنیدم از فامیل خانومم که میگفت: استادشون میگفت هر دختری که تا قبول میشه واسه مدرسه تدریس کنه سریع خواستگارا میریزش سرش و شووووهر میکنه

  16. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    maryam1363 (چهارشنبه 25 دی 92), sara 65 (چهارشنبه 25 دی 92)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اعتماد برای ازدواج با کسی
    توسط HaD در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 دی 95, 09:01
  2. پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 شهریور 93, 00:47
  3. کسی که اندازه چشمام بهش اعتماد داشتم دوباره بهم دروغ گفت
    توسط عسل69 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اسفند 92, 09:14
  4. رازم را با کسی که مورد اعتماد نبود گفتم
    توسط رستخیز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 آذر 90, 11:56
  5. چرا نمی شه به کسی اعتماد کرد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 87, 06:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.