وقتی می بینم دختر خانمهایی به خاطر احساساتشون این همه یه آقایی که خطایی کرده رو باز تحویل می گیرن و باز شاید حاضر میشن به زندگیشون راه بدن واقعا متاسف میشم. کاش ما دختر خانمها اونقدر به خودمون بها بدیم که دیگه این آقایون فک نکنن وقتی هر کاری هم بکنن باز مورد قبول دوست دختر یا خانمشون قرار می گیرن. چه نیازی هست که اصرار می کردید با ایشون حرف بزنید اینجا ایشون خطا کردن ولی کسی که اصرار به اصلاح رابطه داشته شما بودید. تورو خدا بیاید به خودتون بها بدید تا همه بهتون بها بدن. ایشون یه اسمس با اون محتویات براتون فرستادن بعد 5 روز گوشی شون رو خاموش کردن شما باز دنبال دلیل بودید!!!!! واقعا ناراحت میشم شما یه خانم 26 27 ساله هستید یه نوجون نیستید که بگیم احساس غلبه کرده بر عقلشون. خوبه با اون اس ام اس فهمیدید مرد متعهدی نبوده پس بیخیال بشید و اگر هم ناراحتید اعادیه و می گذره. فقط با اون آقا کاری نداشته باشید دنبال دلیل نباشید نقطه پایان رو بزارید و تموم کنید . اگر برعکس شما این کارو با ایشون می کردید اس ام اس و ایمیل که هیچ اسمتونم به زبونشون نمی یووردن . پس بازم میگم چه بهتر اون آقا تموم کردن چون شما واقعا آدم احساساتی هستید و حتما نرم میشدید و ادامه میدادید و شایدم بعدها ازدواجی از طرف ایشون برا شما به وجود نمی یومد








علاقه مندی ها (Bookmarks)