به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    وقتی می بینم دختر خانمهایی به خاطر احساساتشون این همه یه آقایی که خطایی کرده رو باز تحویل می گیرن و باز شاید حاضر میشن به زندگیشون راه بدن واقعا متاسف میشم. کاش ما دختر خانمها اونقدر به خودمون بها بدیم که دیگه این آقایون فک نکنن وقتی هر کاری هم بکنن باز مورد قبول دوست دختر یا خانمشون قرار می گیرن. چه نیازی هست که اصرار می کردید با ایشون حرف بزنید اینجا ایشون خطا کردن ولی کسی که اصرار به اصلاح رابطه داشته شما بودید. تورو خدا بیاید به خودتون بها بدید تا همه بهتون بها بدن. ایشون یه اسمس با اون محتویات براتون فرستادن بعد 5 روز گوشی شون رو خاموش کردن شما باز دنبال دلیل بودید!!!!! واقعا ناراحت میشم شما یه خانم 26 27 ساله هستید یه نوجون نیستید که بگیم احساس غلبه کرده بر عقلشون. خوبه با اون اس ام اس فهمیدید مرد متعهدی نبوده پس بیخیال بشید و اگر هم ناراحتید اعادیه و می گذره. فقط با اون آقا کاری نداشته باشید دنبال دلیل نباشید نقطه پایان رو بزارید و تموم کنید . اگر برعکس شما این کارو با ایشون می کردید اس ام اس و ایمیل که هیچ اسمتونم به زبونشون نمی یووردن . پس بازم میگم چه بهتر اون آقا تموم کردن چون شما واقعا آدم احساساتی هستید و حتما نرم میشدید و ادامه میدادید و شایدم بعدها ازدواجی از طرف ایشون برا شما به وجود نمی یومد

  2. 7 کاربر از پست مفید deniz90 تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 24 دی 92), aysu (چهارشنبه 25 دی 92), khaleghezey (چهارشنبه 25 دی 92), maryam1363 (سه شنبه 24 دی 92), sanjab (سه شنبه 24 دی 92), sara 65 (سه شنبه 24 دی 92), آزرم (سه شنبه 24 دی 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اعتماد برای ازدواج با کسی
    توسط HaD در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 دی 95, 09:01
  2. پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 شهریور 93, 00:47
  3. کسی که اندازه چشمام بهش اعتماد داشتم دوباره بهم دروغ گفت
    توسط عسل69 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اسفند 92, 09:14
  4. رازم را با کسی که مورد اعتماد نبود گفتم
    توسط رستخیز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 آذر 90, 11:56
  5. چرا نمی شه به کسی اعتماد کرد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 87, 06:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.