به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 بهمن 92 [ 08:57]
    تاریخ عضویت
    1388-8-17
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,236
    سطح
    35
    Points: 3,236, Level: 35
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون دوست عزيز اين چيزي كه شما گفتيد تو دل خودم هم هست و همسرم كه آدم بسيار خوبيه اين خانم به جايي رسوندتش كه ديگه از همه چيز دست كشيده همسرم به خاطر ايشون مريض شد كارش به بيمارستان كشيد با اينكه ميدونست اصلا يه خبري از پسرش نگرفت و يه حالي ازش نپرسيد من اگه يه روز مريض بشم مادرم خودشو به آب و آتيش ميزنه ولي با اين مريضي سختي كه همسر من داشت اصلا يه تماس نگرفت
    آدمي كه دروغهاي بزرگي ميگه و مشكل درست ميكنه بويي از عاطفه نبرده من تا به حا ل مادري اينطوري نديده بودم

    اين اولين بار نيست كه ما رو به اين مسير كشونده كه بهش سر نزنيم ذات بدي داره ..ولي با اين حال من چند بار از همسرم خواستم كه بره ولي بعد از مريضيش ديگه نمي خواد باز تو اين مسير بيوفته ..استفاده كردن از جملات ديگران و ساختن حرفهايي جديد و دروغ بافتن نشانه چيست ؟؟؟؟؟؟ اگه بازم تو اين تله بيوفتيم و دردسر بزرگتري برامون درست بشه چيكار كنيم

    تنها وسيله به ترحم كشيدن ديگران همين سن بالايي كه داره هر چي هم ما اذيت بشيم و هر چي بشه همه آدمها مثل شما ميگن پيره مادره بايد بري..ولي من واقعا دلم ميخواد يه راهنمايي بگيرم انسان با آدمهايي هم خون خودش كه باعث آزار ميشن و زندگي آدم را خراب ميكنند بايد چطور برخورد كنه ما بايد يه اندازه عمر ايشون زجر بكشيم بايد اذيت مارو ببينه كه دلش خنك بشه يا بايد اين اجازه رو بهش نديم

    - - - Updated - - -
    ویرایش توسط دايانا : یکشنبه 22 دی 92 در ساعت 11:55

  2. کاربر روبرو از پست مفید دايانا تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 24 دی 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دايانا نمایش پست ها
    ولي با اين حال من چند بار از همسرم خواستم كه بره ولي بعد از مريضيش ديگه نمي خواد
    دوست عزیز اگه به همسرتون گفتید و خودش نمیخواد پس شما به عنوان عروس وظیفه اتو رو انجام دادید و بقیه امور رو

    بسپرین دست همسرتون و زیاد دخالت نکنید. دیگه دلتون رو بزرگ کنید و هم به خاطر خودتون و هم همسرتون ناراحتی ها هم

    فراموش کنید . کنار همسرتون باشید و قدر اونو بدونید. شما که دیگه الان رفت و آمد ندارید پس حرف دیگران رو هم زیاد بهش

    بال و پر ندید.

    یه جمله ای برات می نویسم خواهرانه ازم قبول کن و آویزه گوشت کن: ( برای رسیدن به آرامش در زندگی):


    کسانی که پشت سرتان حرف میزنند،

    بی اعتنا باشید. آنها به همان جا تعلق دارند

    دقیقا
    "پشت سرتان"

  4. کاربر روبرو از پست مفید kamr تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 24 دی 92)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 بهمن 92 [ 08:57]
    تاریخ عضویت
    1388-8-17
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,236
    سطح
    35
    Points: 3,236, Level: 35
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون دوست خوب جمله زيبايي بود

    اينم شانس منه ديگه تو اين دنياي به اين بزرگي اين آدم بايد مادرشوهر من باشه چرا؟؟؟ آخه چرا فكر نمي كنه تو اين سن دل شكستن چه نفعي براش داره كه اينقدر باعث ناراحتي ماشده
    فقط ميخوام از سر راه زندگيم كنار بره ......تعجبم تواين سن چطوري ميشينه فكر ميكنه و چطور اين برنامه ها رو طرح ريزي ميكنه


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.