در این شرایطی که شما می گید، بهتره که با هم پیش مادرشوهرتون بمونید، برای دخترتون هم توضیح بدین که اقتضای سنی مادربزرگش به این صورت هست و نباید دلخور باشه و باید دوستش داشته باشه. و بهش بگین که شما چون یک خانواده هستین باید در کنار هم بمونید و هوای همدیگه رو داشته باشید.
می تونید به همسرتون هم بگید که چون دخترتون به وجود پدرش نیاز داره تصمیم دارید که همه با هم اونجا برید، اینطوری به همسرتون یادآوری می کنید که هم اونقدر که در قبال مادرش مسئولیت داره، در قبال دخترش هم مسئولیت داره و باید حواسش بهش باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)