به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array

    آیا راهی برای اعتماد به کسی که در دوره آشنایی، با خانم دیگری ارتباط جنسی برقرار کرده وجود داره؟

    بسم الله الرحمن الرحیمبه همه ی دوستان خوب همدردی سلام میکنملینک تاپیک قبلی من این بود:دریافت مشورت برای برخی از اشناییهای اینترنتیاز یزدانی،شیوا وسارا65 عزیز و آقای امین مچکرم که اونجا برام نوشتن.طبق توصیه ی شیوای عزیز و جناب مدیر محترم همدردی موضوع رو در تاپیک جدید دنبال میکنم که به نتیجه مشخصی برسم،کل ماجرا از این قراره:حدود 5 ماه پیش من در سایتی که کارهای بورس رو انجام میداد فعالیت میکردم و آقایی هم اونجا بودن که چند باری از من سؤالات تخصصی راجع به سرمایه گذاری پرسیدن(چون رشته من کاملاً مرتبط بود).من هم خیلی مأدبانه در حد دانشم راهنماییشون میکردم تا اینکه یه روز نوشته بود من حس میکنم شما دختر خیلی خوبی هستین،امیدوارم بتونم اگه شما راضی هستین زیارتتون بکنم،منم اعلام کردم که درسته من مقاطع کارشناسی و ارشدم رو در تهران بودم ولی الان ساکن شهرستان هستم و همینطور سر حرف باز شد و از قضا معلوم شد که ایشون هم اصالتاً اهل یه شهری هستن با فاصله یک ساعته از شهر ما ولی 14 ساله خودشون ساکن تهرانن،از زمانی که قبول شده دانشگاه تا الان که 10 ساله میره سر کار(در یکی از مشاغل لشکری و حساس!!!) تحصیلاتش هم در یک رشته مهندسی و تا فوق لیسانس بود.خلاصه اینکه من که برای انجام کارهای دانشگاهم رفتم تهران و ایشون رو هم از نزدیک دیدم،یه تیپ و قیافه کاملاً،کاملاً و کاملاً موجه،خیلی مؤدب و خوشرو و مهربون...چند ساعتی صحبت کردیم و من به این نتیجه رسیدم که بنا به خواسته ایشون خانواده م رو در جریان بذارم برای آشنایی بیشتر...(داخل پرانتز بگم که خیلی از من خوشش اومد و حتی اظهار کرد که همه چیز مافوق تصورشه! )با اطلاع خونواده ها این روند آشنایی ادامه پیدا کرد و من یک بار دیگه هم ایشون رو در تهران دیدم و توی این حدود 5 ماه هرچی تلاش کردم که عیبی یا ایرادی از این آدم،از اخلاقش از برخوردش با مسائل یا هر چیز دیگه ای پیدا کنم نشد. یعنی میخوام اینطور بگم که داشتیم با اعتماد 100 % این آقا رو قبول میکردیم تا اینکه غروب اربعین ما نیم ساعتی تلفنی حرف زدیم و بنا شد این آقا هفته بعد که چند روز تعطیلی داشت بره شهرشون و با خونواده ش صحبت کنه که تاریخ خواستگاری رسمی رو تعیین و به ما اعلام کنن... حدود یک ساعتی از این مکالمه تلفنی گذشت تا اینکه اسمس به دست من رسید از این آقا که فوری متوجه شدم اشتباه فرستادتش، یه اسمس با لحن مهربانانه و خطاب به یه خانم :من کلاً دوس دارم شبا بغل تو بخوابم،اگه میتونی....دیماه بیا تهران تا جمعه عصر،اگه واسه ت سخته همون جمعه صبح بیا تا عصر،هرطور خودت راحتی:-*یعنی قرار رو برای هفته بعدترش که دیگه از شهرستان برمیگشت گذاشته بود...اول خیلی جا خوردم و شوکه شدم و فوری زنگ زدم و پرسیدم که هول کرد و تلفنش رو قطع کرد و گفت نمیتونه از خجالت حرف بزنه و اسمسی برام توضیح میده،توضیحشم این شد که 2 سال پیش توی شهر خودشون با یه زن مطلقه آشنا شده و اون هروقت میخواد بیاد تهران واسه دکتر یا کارای دیگه ش شب پیش من میمونه!!! و بعدشم گوشیش رو خاموش کرد و چند روز بعد از طریق ایمیل عذرخواهی کرد و حلالیت خواست و گفت این ارتباط دیر به دیر بوده(هر دو سه ماه یه بار) و قرار بوده تا رابطه ما رسمی بشه ادامه پیدا کنه...ولی خوب ذهن من درگیر شد و از ماجرای نامزدی قبلیمم که حسابی چشمم ترسیده بود این بود که کژدار و مریض باهاش راه اومدم تا امتحانات ترمم تموم بشه و حالا موندم که تکلیف چیه؟؟؟؟برای کسایی که منو نمیشناسن بگم که من 29 سال دارم،فوق لسانس تهران و کارمند رسمی دولت،قیافه و ظاهر خیلی خوبی هم دارم خداروشکر،اصلاً هم اهل رابطه های دوستی با جنس مخالف نبودم و یه سال پیش از نامزد جدا شدم که شرحش در همین سایت هست....در ضمن اون آقا حدوداً 37 ساله هستن...ممنون میشم که مثل همیشه کمکم کنین.

  2. کاربر روبرو از پست مفید maryam1363 تشکرکرده است .

    مهربونی... (سه شنبه 24 دی 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اعتماد برای ازدواج با کسی
    توسط HaD در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 دی 95, 09:01
  2. پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 شهریور 93, 00:47
  3. کسی که اندازه چشمام بهش اعتماد داشتم دوباره بهم دروغ گفت
    توسط عسل69 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اسفند 92, 09:14
  4. رازم را با کسی که مورد اعتماد نبود گفتم
    توسط رستخیز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 آذر 90, 11:56
  5. چرا نمی شه به کسی اعتماد کرد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 87, 06:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.