واقعیتش ما جوانهای امروزی خیلی سخت میتونیم از ملاکهای ظاهری مون بگذریم.من که زنم را بخاطر قیافه نه چندان ذلچسپش دارم طلاق میدم بعد چهارسال...قیافه بنظرم برای جوان امروزی مهمه
ببخشید بنده هم جوان ام ولی قیافه در زمان توفولیت ام مهم بود سن ام که رفت بالا قیافه رو گذاشتم کنار اخلاق برام مهم شد. شما اخلاق رو با طرف مشکل دارید نه قیافه.
2 کاربر از پست مفید Less Than Nothing تشکرکرده اند .
علاقه مندی ها (Bookmarks)